今日呀黃又無番學啦............
佢就慘啦!因為唔舒服呀!所以有好多日都無番學啦!
我真係好膽心佢呀!因為佢唔知有咩野病呀!!!!!
其實我想打個電話被佢既!但係又怕會燥到佢休息呀!
我個心都好痛既!因為佢錦多日無番!!D功課就 do
死佢啦!係!!!生病好慘既!因為會好辛苦既!
因為我都試過既啦!我想有好多人都係試過既啦!
我好想佢可以快D好番呀!同我地D fd 一齊 piay呀!
_________________________________________________
今日有普通話堂啦............
好慘呀!老師仲叫左我呀!我好怕呀!
so我個臉好紅呀!之後某個人仲係到話我呀!
其實我 think臉紅有D咩野呀!有咩錦好話呀!
佢都唔識野既!
___________________________________________________
無帶..............
今日我無帶 lock 鎖匙呀!好慘呀!
因為我好多D書都係放係lock呀!
所以弄到我要問人借呀!真慘呀!
不過我都有問人借呀!
D人都借既!所以我無被老師話呀!
哈!哈!今日科學老師無番呀!
好 happy呀!
_________________________________________________
笨笨的鳥屎..............
今日佢本來被左我開心既!因為我問好多人佢地都話無呀!
但係佢有呀! so我問左佢呀!佢都話被呀!不過佢早我地一堂上呀!
so 佢話要之之後被我呀!但係佢唔記得左呀!
不過好彩老師無話呀!只只係叫我下次帶番渣!!
___________________________________________________
今日好鬼多人病呀...........
我己經有好多 fd病左啦!我唔想錦多 fd病呀!
bx我覺得佢地好慘呀!
|