∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


自己的缺少...........像沒有了甚麼的

                                        

                           今日係無咩野做既日子.............

 

                     今日好悶呀!早上又係去飲茶呀!次次公公來

                     我地都要飲茶既!其實我地唔係好鐘意既!

                     我地 like飲西呀!因為我自己都唔知到呀!

  

        ___________________________________________________

 

                           妹妹的出街............

 

                   今日我呀妹有街去呀!佢就好啦!因為佢有得出街呀!

                   唔駛留係屋企錦悶呀!但係我就要留係屋企啦!

                   好慘呀!妹妹唔係到呀!我就好似無左D咩呀!

                   我好想佢快D番來呀!不過我都有我家姐既!

                   不過佢就唔係好好玩呀!所以我唔係好like同佢玩既!

                   因為佢咩都話唔玩既!正一係個悶人呀!好悶呀!

                   不過我都有係屋企聽音樂既!我先無錦悶渣!!!

                   除左錦,我都有睇電視既!不果只係好少時間渣!!

                   不過我覺得好過無得睇野啦!!!!!

 

              __________________________________________

 

                           缺少了朋友..............

 

               我次次好悶個陣時,我都會好掛著我D朋友既!

               因為同佢地一起時!我好開心既!就好似開心過

               同我屋企人玩既!我都唔知呀!所以我好想我可

               以日日都可以同到我D朋友一起玩呀!有事就一

               起分膽,悶就可以同D朋友一起傾幾解悶呀!!

               我好想快D見到我D朋友呀!我D朋友全部都好

               關心我既!我有一次有事,佢地個個都有問我點解!

               我覺得識到佢地,係我一生中既幸運!

               我想我地永遠都唔好分開呀!之遠一起玩,

               一起分膽有困難既!事

               

 

          

             

 

     

             

刊登時間︰2007-01-21 02:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


^_^ → 苦問的人 ← ^_^

                                          

                               今日好悶呀..............

 

                     今日我唔駛番學呀!本來好 happy既!不過

                     我呀妹同姐姐都要番學呀!只係得我唔駛番渣!!

                     so 好悶呀!我好想今日有得番學呀!可以同

                    呀妹一起番呀!我就唔駛錦悶啦!你地話點呀!

                    不過很好有媽媽係到呀!我先無錦悶渣!!!

                    如過唔係我自己係屋企都唔知想做咩呀!!!

 

            ________________________________________________

 

                               公公來啦......................

 

                今日我地呀公公來左呀!我好 like呀公來既!!!!

                因為佢好好笑既!我你地唔公點既!好唔好既!!!

                我呀公就好啦!!我唔係誇既!你地唔好話我誇呀!!

                因為佢制送好好食既!!!!你地想唔想試下呀!

 

        ___________________________________________________    

 

                                  唔街去啦...............

 

                     本來我今日有街去既!不過都係像場夢呀!

                     今日落雨呀! so無得去呀!好唔開心既!

                     不過有得睇玻璃面具呀!有好有唔好啦!

 

                   

 

                  

刊登時間︰2007-01-20 04:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


∼∼↙↗心痛↘↖

       

                                今日呀黃又無番學啦............

 

                 佢就慘啦!因為唔舒服呀!所以有好多日都無番學啦!

                 我真係好膽心佢呀!因為佢唔知有咩野病呀!!!!!

                 其實我想打個電話被佢既!但係又怕會燥到佢休息呀!

                 我個心都好痛既!因為佢錦多日無番!!D功課就 do

                 死佢啦!係!!!生病好慘既!因為會好辛苦既!

                 因為我都試過既啦!我想有好多人都係試過既啦!

                 我好想佢可以快D好番呀!同我地D fd 一齊 piay呀!

 

           _________________________________________________

 

                           今日有普通話堂啦............

 

                   好慘呀!老師仲叫左我呀!我好怕呀!

                   so我個臉好紅呀!之後某個人仲係到話我呀!

                   其實我 think臉紅有D咩野呀!有咩錦好話呀!

                   佢都唔識野既!

 

          ___________________________________________________

 

                              無帶..............

 

                     今日我無帶 lock 鎖匙呀!好慘呀!

                     因為我好多D書都係放係lock呀!

                     所以弄到我要問人借呀!真慘呀!

                     不過我都有問人借呀!

                     D人都借既!所以我無被老師話呀!

                     哈!哈!今日科學老師無番呀!

                     好 happy呀!

 

           _________________________________________________

 

                       笨笨的鳥屎..............

 

             今日佢本來被左我開心既!因為我問好多人佢地都話無呀!

             但係佢有呀! so我問左佢呀!佢都話被呀!不過佢早我地一堂上呀!

             so 佢話要之之後被我呀!但係佢唔記得左呀!

             不過好彩老師無話呀!只只係叫我下次帶番渣!!

 

          ___________________________________________________

 

                          今日好鬼多人病呀...........

 

                  我己經有好多 fd病左啦!我唔想錦多 fd病呀!

                   bx我覺得佢地好慘呀!

             

                

    

刊登時間︰2007-01-19 08:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


受傷的痛苦...........卻找尋自己的知己

                                         

                                      好多野囉呀.............

     

                     今日好多野囉番學呀!因為今日有份體堂同DT呀!

                     所以我要帶兩樣野番學呀!好慘呀!要囉錦多野!

                     我番學個陣時仲好煩呀!因為怕會弄到作品呀!

                     不過真係要弄到呀!我弄到個D字呀!真唔好呀!

                     我點痴佢都唔得呀!真煩呀!

 

                  ___________________________________________

 

                                    上唔like既家政...........

 

                       今次到我地上家政啦!但係我唔係好like呀!

                       因為我覺得好難既!我上年制到好唔好睇既!

                       我都係like DT 我被左個作品老師啦!

                       我好happy呀!因為老師佢到話靚呀!

                       我真係好happy既!因為我上年都被佢讚過既啦!

                       佢話我創作力好呀!但係我都唔覺到既!

                       不過被人讚真係好happy既!

 

                  ____________________________________________

 

                                     受條的課堂..........

 

                      今日我上體育堂呀!本來好好既!但係被老師

                      罰跑圈個陣時呀革某個人推到我呀!所以我

                      爬左落地呀!好痛呀!之後我老婆杜B佢扶我上

                      去醫療室呀!不過我就只可以係醫療室休息呀!

                      唔可以去同佢地一齊玩呀!unhappy呀!

                      仲好傷呀我!我錦多次無一次係錦傷既!

                      help me呀!我好怕洗澡會痛呀!真怕呀!

                      今日杜B同冰佢地仲為左我喊呀!

                      我好感動呀!因為我個 good fd佢都唔喊!

                      但係佢地竟然為左我喊呀!我真係好感動呀!

 

                                 係這次,令我明白左好多野呀!

                                 就算係 good fd都唔會為你的!

                                 這就不是你的永遠知己!

                                 卻不是你既 good fd佢就這樣為你!

                                 這就係你永遠的知己!

                                 so不是係 fd就會係你既知己!

                                 但只要為你!

                                 遇到困難 help你既話!

                                 這就是你的永遠知己!

                               

                               

 

 

                     

               

   

 

刊登時間︰2007-01-18 07:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


→→→happy的一日←←←←

                       

                                  今日好cold呀.................

 

                         今日落雨呀!不過唔係好大渣!!!!!!!

                         如果唔係我就慘啦!要濕吥既!!!!!!

                         我番學個陣時見到呀杜B同我地個女呀!

                         不過就無見到小林D fd 不過我都同呀杜B玩既!

                         因為我同呀小林都無咩野講既!所以咪唔理到佢呀!

                         不過我學得同呀杜B玩得開心D呀!因為佢好好笑既!

                         同佢一齊玩好似好開心既!

 

                  __________________________________________________

 

                                     D fd好關心我既..........

 

                         今日我中午小息個陣時,我落左去圖書館呀!

                         跟著佢地以為我無番呀!以為我病左呀!

                         跟著佢地見到我就問好多野呀!

                        好關心我呀!我好開心呀!可以識到佢地係我既好彩!

刊登時間︰2007-01-17 06:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]