∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


今日我同我d fd去左........

今日,我同我D fd

               去左藍田呀!仲去到好遲先番呀!因為我部電話懷了,所以無帶到呀!

              就唔駛錦早叫我走呀!不果我去到都無收獲呀!佢地個個都有買到野呀!

               只係我無呀!不果我都好開心既!因為去藍田個段時間,係令我好開心

               既時間呀!我地有講有笑,我地仲買左棉花糖食呀!係冒險樂園個D呀!

               好好食既!一起食呀!但唔知點解呀!我同林小玩時,根本無這種

               feel呀!唔知點解呀!我對呀林小D關係已經在好遠既!地方消失左,

               只係留下普通 fd 既關係呀!我也慢慢從新開始尋回自已的最好朋友,

               把之前的時間,日子慢慢唔見,留下這段美麗既回憶!

 

                           我要尋回的自的 好朋友

 

刊登時間︰2006-12-17 12:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


今日係我最happy既日子呀! 驚訝

日係我最happy既日子呀!

                    因為番埋今日,聽日就可以放假啦!因為聽日係星期六呀!

                    所以今日我覺得好開心呀!

                     早上,落雨呀!唔駛集隊呀!好開心呀!

                     不果唔知做咩呀!今日陳欣早上無番呀!小息個陣時我好好人呀!

                     幫我老婆做野呀!你地佔下做咩呀!

                     係包禮物呀!你地唔好睇小呀!其實包禮物都好勁呀!

                      我唔係誇呀!

                        講下笑渣呀!

                               其實我好唔明呀!

                      點先係love一個人呀!其實love一個人有D

                      咩睇到既!人生點解要love人呀!

                       love人這麼辛苦!

                       那麼就不要啦!

                       回番以前唔識個陣時呀!

 

                      

 

                               聽日可以shopping啦!

                                      聽日先同你地講啦!

                        

刊登時間︰2006-12-15 05:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


今日......... 開心

今日我地個英文老師無番呀!...............

                    所以我地英文堂係到傾幾呀!好開心呀!我地玩得好開心

                    今日我地好多堂都無上到呀!因為之後中文堂2c個D有野做呀!

                    所以無上堂呀!係到睇野呀!睇叮噹呀!好好開心呀!睇完

                    左奇諾奧呀!好好睇既!你地有無睇到呀!之後就上D T呀!

                    乎我最鐘意上D T既啦!因為我覺得好玩呀!不果只係好少堂呀!

                    唔知做咩呀!我地上體育時可以帶書包呀!因為之後有講在呀!

                 聽完就可以走啦!我地聽個D防止乳癌個D呀!我好唔想睇呀!

                 因為好噁心呀! help         help      me

                 今日我又上結他班啦!其實我好鐘意結他既!

                            不果真係好難呀!

 

                         今日我加入左杜B個果組識!遠離小林啦!

                                   happy///////unhappy

                                         係?????????

 

 

                                                 

刊登時間︰2006-12-14 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


今日..............

今日,我好遲先起身呀!

                       因為好累呀!之後就番學校呀!都無咩野做呀!不果今日係

                       下個月既!儀容之星選舉呀!我有被老師選呀!我好唔開心呀!

                       因為我都唔想被老師選呀!不果之後都係黃欣欣同陳文豪呀!

                       不果我學得佢地都好好既!儀容都好呀!

                        之後我地上通識堂個陣時呀!我地睇一套片呀!好咩既!係

                        講青春期既!我好唔想睇呀!仲有呀!今日杜B好受歡?呀!因為

                       唔知做咩呀!個堂時老師找佢呀!好多次既都!

               之後係音樂堂呀!要音樂口試呀!係排號數既!好彩我係11號呀!

               唔駛錦快呀!我最唔??既!係老師竟然只剩好少都唔考呀!令到我唔可以話曾?

                           呀!好氣呀!

 

                                仲有今日我地同杜B都taik左D野既!

                                 不果唔同你地講呀!秘密呀!

 

 

 

刊登時間︰2006-12-13 07:20 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


今日係................ 滿足

今日.............................

        今日上英文課個陣時要點書呀!其實我識既!但係又唔知係唔係呀!所以就出 check,

          我同杜B一起呀!我唔識,佢等老師走到呀林小個到時,佢就被張紙我呀!很好無被老師

          發現渣,我好開心呀!其實我之前己經很多出check既!不果係中一個陣時呀!

            現有就.................不果我想會有下一次既!今日放學我又見番佢啦!

           其實我好內都無見果佢啦!但佢都無咩理我既!我好唔開心呀!

 

      這幾日林小唔知做咩突然對我好左D呀!不果我地小息個陣時都無一起玩既!我一係同杜B,一係同我個幾個老 

                           婆玩呀!唔知點解呀!我同佢地玩好似開心過同林玩呀!因為我地已經離好遠啦!就好似一條大河

                                         這麼遠呀!你地話啦!我唔知點呀!

                                             

                                                  

刊登時間︰2006-12-12 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]