∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


今日........... 驚訝

     今日我地同我地隻狗一起去西貢呀!不果就唔係好好呀!因為佢見到別既狗就會叫呀!都可煩既!不果都好既!係可以玩呀!但係有佢係到,我就咩店都唔可以人呀!因為唔可以帶狗既!我其實都唔想帶佢去既!一來會好唔清潔呀!二來佢日日叫好煩呀!仲有好多好多呀!不果都講唔晒呀!之後我地行左無內就去食午呀!我地去個到好貴呀!一碟好細既沙律要20呀!我地食左3碟呀!公80呀!你地話貴唔貴,又唔飽既!要我地去番居企找食物呀!不果我地見到狗唔清潔時!媽媽帶左佢去狗店清潔呀!今日其實都唔係好開心既!

刊登時間︰2006-09-10 05:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天


今日.................... 開心

   今日,我地下午去左商場呀!我地去商場個陣時,見到好多新娘呀!我都唔知做咩呀!不果好靚呀!我地而為係幫個d買告白呀!之先之原來唔係呀!原來佢地結分呀!我第一次見可以係商場結分呀!我好開心呀!之後走個陣,妹妹去左電髮呀!佢電直髮呀!係真板呀!不果我地就番居企先呀!所以都開心既!不果次次都係最好開心係玩電腦個陣時呀!因為我都無咩點玩呀!我想想睇野,妹妹左唔被呀!我好唔開心呀!

刊登時間︰2006-09-10 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 9 月 7 日  星期四   雨天


今日呀!!!!! 開心

     今日早上唔知係唔係好倒霉呀!因為我地排隊個陣時,老師講左無幾內就落雨呀!令到我地濕晒呀!之後上英文課個陣時,老師叫我同旁的人一齊討論呀!但係個果係男仔呀!仲係我唔識既!我好唔想既!但係老師話幾平時分既!之後我地就做呀!不果都選唔中我既!真係慘呀!如果唔係我就唔同佢討論啦!之後仲落好大雨同行雷呀!好大既!不果之後都無咩既!今日都上左2課係在別的室上既!我真好呀!放學個陣時無落雨呀!

刊登時間︰2006-09-07 06:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


今日................. 熱情

今日早上,我又係同呀林小一起呀!不果今日係上課既第一日,D書好重呀!弄到我咩畫包個陣時重到我就死啦!之後番到學校,無幾內見到我個fd,係吳丹蕭呀!之之後就去排隊上課室,我上個陣時好慘呀!因為書包好重呀!令我上課室時咩到我好痛呀!之後上課室,我地上課室叫老師開lock架,佢就話唔可以,因為要等人來開呀!我地好氣呀!因為個個班到開左啦!只係魏剩下我地個班未開渣,你話個老師係衰唔衰,緊係啦!D書又唔駛佢咩喎!今日個好既!因為唔駛啦啦隊呀!

 

之後放學仲有一件事呀!不果唔話得被你聽呀!Sorry

刊登時間︰2006-09-06 06:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


今日係我既..............

    今日都唔知做咩,早上番學個陣時,我又差點兒唔記得穿線杉番學,之後就同林番學,不果今日見唔到黃顈,其實我都唔開心既!因為番到學得陣時好悶呀!之後真怪,唔知點解,今日係呀蕭番來先,係開學既第一次,之後我就無錦悶啦!無幾內吳,丹,黃,都番左,我地就一起講野,無幾內就要集隊,真慘,因為好熱呀!之係都唔知做咩,老師話要查線杉喎!唔可以過腰下面過到既XX(我唔識寫呀!係用來排(C)既!不果我又唔過,被人收左,不果其實好多人都係錦呀!不果有D老師偏心,幫D佢地 Like既學生,唔收,收D佢地唔 Like既學生,好唔公平呀!

你地有無遇過錦既事呀!可以同我講呀!因為我都係同你地一樣渣!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-09-05 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]