|
vivianLi2006
|
|
暱稱: vivianLi 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
今日,我去左................  |
今日,我同林曉欣、黃佳麗、黃欣欣去左參觀大赤沙個間消防局呀!都學左好多野既!我之前以為消防車只係得一輛渣,但現在我知到啦!完來一出車就係出三部既!一部係救火設施車呀!一部係用梯既車呀!一部係普通既車呀!原來消防車左好多部題!仲有好多既!唔係得錦多渣,不果我唔可以係到講晒呀!不果D消防人員仲被我地睇消防車同車裡面既工具呀!原來有好多好多既!我最鐘意係部可以用梯既車呀!好大既!我好鐘意呀!我想坐既!,不果唔可以呀!我地仲睇晒D消防車同工具呀!原來都係分好多既!我現在先知原來一部車裡面係有好多野既!同分左類既!仲有呀,D人好 kind既!所以我好開心呀!
(我地係參加左科學除家豪去師既活動呀!我係因為佢有分加渣,不果都好好玩呀!)
|
| 刊登時間︰2006-10-08 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係中秋節既!最尾個日呀!  |
今日,係中秋節最尾個日呀!我有D唔開心呀!因為過左中秋,又要左番過學,又要見到個果林老師呀!我好唔想呀!因為佢日日都係到罰人既!我唔想又被佢罰呀!今日我好開心既,因為又個食我最鐘意既!湯圓呀!好好食既!所以我好鐘意食既!又果唔係只係湯圓既!仲我我都鐘意食既!月餅呀!好好味既!不果唔係今樣既!!仲係我有得今日我我D fd落去玩呀!我地玩點臘蠋呀!不果都唔知我會唔會去玩得到既!因為可能我D fd唔得閒既!同可能會落雨既!如果我今日有落去既話,我明天同你地講啦!你地都要祝我有得去呀!
祝中秋節快樂呀! |
| 刊登時間︰2006-10-07 03:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日,我都無咩野做過既!!!!!!!!!  |
今日,我都無咩無過既!不果,今日,老師唔知發咩神經呀!我地唔拍手同唔講早神渣係早會個陣時呀!之後,我地就被老師罰呀!你話點呀!我好想換班主任呀!我唔鐘意我現在既班主任呀!之後,我地都無咩既!不果放學就遲左放呀!因為我之前數學小測唔合格呀!所以今日要補測呀!不果都唔係好內既!無幾內我地就走啦!之後番到屋企我就見到公公呀!今日我都唔係好開心,希我明天會開心啦! |
| 刊登時間︰2006-10-06 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日既 |
今日,我有體育堂呀!學跳高呀!我仲弄傷左隻腳呀!不果好彩我都有跳過到呀!我都好開心呀!不果我地無帶筆呀!但又要用,因為上完之後要用呀!之後我地就好快上課室囉呀!之後落去個陣時好多入呀!我地好唔容易先落到去呀!不果之後令我最氣既!係我地既班主任唔知做咩,老師話要分四社呀!係分立、道、明、德既!最頭係立呀!最尾係德呀!但係老師又要我地分明、立、道、德呀!佢都唔知做咩呀!之後,我十分氣呀!因為之前開四社大會個陣時,立社係上禮堂既!今日又係呀!我都唔知D老師係唔係偏幫既!我地明社上年係在大雨天操場,現在我地又去小雨天操場呀!只係得明社係兩次都係在出面既!其他社都係這兩次、一次露天,一次室內既!仲左冷氣呀!我地就兩次都係露天呀!好熱既! |
| 刊登時間︰2006-10-05 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日............. |
今日,我好唔開心呀!因為我數學小測唔合格呀!我唔係只為了唔合格而唔開心呀!其實係因為如果唔合格既話要留堂補考過呀!我好唔想呀! |
| 刊登時間︰2006-09-25 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 53 | » |