∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


今日,我去左................ 滿足

         今日,我同林曉欣、黃佳麗、黃欣欣去左參觀大赤沙個間消防局呀!都學左好多野既!我之前以為消防車只係得一輛渣,但現在我知到啦!完來一出車就係出三部既!一部係救火設施車呀!一部係用梯既車呀!一部係普通既車呀!原來消防車左好多部題!仲有好多既!唔係得錦多渣,不果我唔可以係到講晒呀!不果D消防人員仲被我地睇消防車同車裡面既工具呀!原來有好多好多既!我最鐘意係部可以用梯既車呀!好大既!我好鐘意呀!我想坐既!,不果唔可以呀!我地仲睇晒D消防車同工具呀!原來都係分好多既!我現在先知原來一部車裡面係有好多野既!同分左類既!仲有呀,D人好 kind既!所以我好開心呀!

(我地係參加左科學除家豪去師既活動呀!我係因為佢有分加渣,不果都好好玩呀!)

刊登時間︰2006-10-08 06:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


今日係中秋節既!最尾個日呀! 愉快

今日,係中秋節最尾個日呀!我有D唔開心呀!因為過左中秋,又要左番過學,又要見到個果林老師呀!我好唔想呀!因為佢日日都係到罰人既!我唔想又被佢罰呀!今日我好開心既,因為又個食我最鐘意既!湯圓呀!好好食既!所以我好鐘意食既!又果唔係只係湯圓既!仲我我都鐘意食既!月餅呀!好好味既!不果唔係今樣既!!仲係我有得今日我我D fd落去玩呀!我地玩點臘蠋呀!不果都唔知我會唔會去玩得到既!因為可能我D fd唔得閒既!同可能會落雨既!如果我今日有落去既話,我明天同你地講啦!你地都要祝我有得去呀!

                       祝中秋節快樂呀!

刊登時間︰2006-10-07 03:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


今日,我都無咩野做過既!!!!!!!!! 開心

今日,我都無咩無過既!不果,今日,老師唔知發咩神經呀!我地唔拍手同唔講早神渣係早會個陣時呀!之後,我地就被老師罰呀!你話點呀!我好想換班主任呀!我唔鐘意我現在既班主任呀!之後,我地都無咩既!不果放學就遲左放呀!因為我之前數學小測唔合格呀!所以今日要補測呀!不果都唔係好內既!無幾內我地就走啦!之後番到屋企我就見到公公呀!今日我都唔係好開心,希我明天會開心啦!

刊登時間︰2006-10-06 06:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


今日既

今日,我有體育堂呀!學跳高呀!我仲弄傷左隻腳呀!不果好彩我都有跳過到呀!我都好開心呀!不果我地無帶筆呀!但又要用,因為上完之後要用呀!之後我地就好快上課室囉呀!之後落去個陣時好多入呀!我地好唔容易先落到去呀!不果之後令我最氣既!係我地既班主任唔知做咩,老師話要分四社呀!係分立、道、明、德既!最頭係立呀!最尾係德呀!但係老師又要我地分明、立、道、德呀!佢都唔知做咩呀!之後,我十分氣呀!因為之前開四社大會個陣時,立社係上禮堂既!今日又係呀!我都唔知D老師係唔係偏幫既!我地明社上年係在大雨天操場,現在我地又去小雨天操場呀!只係得明社係兩次都係在出面既!其他社都係這兩次、一次露天,一次室內既!仲左冷氣呀!我地就兩次都係露天呀!好熱既!

刊登時間︰2006-10-05 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


今日.............

今日,我好唔開心呀!因為我數學小測唔合格呀!我唔係只為了唔合格而唔開心呀!其實係因為如果唔合格既話要留堂補考過呀!我好唔想呀!

刊登時間︰2006-09-25 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]