|
vivianLi2006
|
|
暱稱: vivianLi 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
今日既事都唔知點講................  |
今日,我要好早起身,因之要番學,不果今日早上落大雨,所以我都有D膽心,不果落左無樂內雨就停左啦!我娜開心,不果我就等林小心,我覺得佢係想停雨先番學,因為雨停左之後無內,佢就打電話被我啦!之後我地就一起番學,點知我就去遲左,要林等我,之後仲累到要塔下一班車,不果下一班車好內,所以我地之後見到1o8A就去塔啦!之後仲見到黃顈娜。無幾內就到啦!我地就一起番學,我地番學個陣有講有笑,好開心既!不果番到學無幾內,就見到雯、丹、蕭,不果,既!只有林同我一班既!我地要分開,我好唔想,因為我D fd係唔同我一班!不果番到學好悶,因為班霧完,又要上禮堂聽野,好悶既!之後班霧個陣,班主任派簿,要我地囉番居企,好重呀!之後放學,我就番居企啦!番居企D人好關心我呀!我好開心呀!仲睇左電視呀!
|
| 刊登時間︰2006-09-04 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日,我都唔知點講,都唔知娜開還係好悶呀!  |
講到今日就氣死我啦!因為今日天氣妤鬼熱呀!早上我地好遲起身呀!因為我好累,不果就要我呀媽等我地,因為本來可以早d去飲茶既,不果我同我唔妹都好遲起身呀!所以遲左去飲茶,不果我呀媽無話我地喎!我好開心呀!不果早上個陣時我呀妹佢今到我呀媽佢生氣,因為媽媽被左我既褲佢,之後,我呀妹佢唔鐘意呀!就話呀媽,今到我呀媽好唔開心,跟著我地一同去個陣,媽佢唔理我地,我好唔開心,不果好彩,之後飲茶個陣時媽媽都理番我地,我好開心呀!之後飲完茶,我就要同呀媽去買送,因為今日係我跟既,其實我都唔係好想既,不果如果我唔理呀媽既話,錦就會係不孝既,不果都唔係買左好內渣!如果唔係,我其悶到發瘋既!之後無幾內就番居企啦!我都唔知開唔開心呀!因為好悶呀,不果之後我呀婆佢去同d fd去街,我地就睇我地D碟呀!之後就開電腦,我地先無錦悶渣!
記住留言呀! |
| 刊登時間︰2006-09-03 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日係開學新一日既開始................. |
今日係我既新一日既開始,又係新一日既開始,心情有d起不定,我都唔知點。早上,我同我既朋友一齊番學,番學個陣好早,我d Fd同林小心D Fd都未來,我地好悶,不果無幾內林小心D Fd都來左啦!只係我D Fd無來,我好悶既!你知唔知林小心同佢D Fd一齊有講有笑,只係我都唔知佢地講咩,我覺得我好似係到做緊電燈,左住佢地講野,我都好唔開心既,不果,當我唔開心個陣時,吳苑雯就番左啦!我好開心呀!所以我見到佢立刻走去佢果到,之後林小心見到好似好唔開心,我覺個佢係小器呀!不果之後黃疑娜都到啦!我看見她眼看一眼,就知原來佢剪左頭呀!佢剪既頭好可愛既!係前面剪平佢,好可愛既,不果無樂內就打鐘啦!我地去排隊,但係好熱呀仲有個老師好煩,我地排得唔直佢就話我地,好煩既!之後佢仲好鬼煩錦叫我地排好D喎!不果我真係想話佢呀!不果我左唔可以話佢,因為如果我話左佢,我就要見家長啦!到時我呀媽就會話我,不果最慘都係上禮堂,好悶既!係到聽校長訓話既!不果到唔係好內既!所以我都無錦慘,不果我個從係好真個班主任既!你地點呀!有咩就同我講啦! |
| 刊登時間︰2006-09-01 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日我好緊張呀!因為明天就要番學啦!我有好多野想講呀! |
今日係最後一後一日既假期啦!我都唔知想點,因為之前未番學個陣時,我真係好想番學既!但係唔知點解,現在我又唔想番學,我都唔知自己想點呀!所以我好緊張呀!因為我有好多野都唔知點算好呀!我怕會識唔到fd,又怕我之前識個D fd會唔理我,雖然林曉欣同我一班,但我都有D怕呀!我好唔想讀我儀家讀個班,我好想同我D fd一班呀!但係就唔可以,我又怕會唔適應,又怕老師唔知係邊個,唔知好唔好,我又怕去到個到D成績會唔好,怕跟唔上,我有好多好多怕,我係到都講唔晒,如果你地都有咩野講被我聽,可以等我無錦慘,你地記得留言喎!!! |
| 刊登時間︰2006-08-31 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 53 | » |