∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天


今日無野做呀!不果我都好開心你地睇我既日誌呀!(肥肥人日誌呀!)

今日我就無咩野做啦!

所以無寫到呀!

我本來想被d閃字你地既!

不果我既妹妹唔被呀!

真係唔好意思呀!

下次........

我再寫d好野被你地啦!

刊登時間︰2006-08-16 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


今日.............

今日本來開心既!我早上無去食野呀!只係食包,因之一陣又要我地去買書,其實佢都唔係想買,佢只係想行街呀!弄到我無得睇青出於藍呀!我好唔開心呀!不果我唔開心都無用啊!媽媽係因要去銀行先係,去完銀行,我地就去行下,因為書店未開,我地仲去左自舊書睇下呀,唔係得教科書,仲有消閒書,我妹妹仲買左三本書呀!不果好便,三本書只係要50渣,但媽媽無50呀!佢只係有500,但買書又唔可以找,所以要我地去買書唱錢。本來我想買晒既,但係都差少少,都係買唔晒,我地之份後被錢妹妹買後,媽媽就話去青年文化睇下有無,但都無用,一係買晒,一係無買,之後媽媽本來想去食壽司既!但因我想食糖水,所以去左美食廣場,我去到我地見到有電視,仲做緊青....藍,我地就立刻去混位坐,不果我地只係食糖水,無咩食。之後我地誠去買送,買完就番居,我地覺得有d肚我,媽媽就教我地用牛奶加餅一齊食,好好未呀!

你地有無食過呀!可以試試,好好食既!

刊登時間︰2006-08-15 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


今日,無聊呀!無野做呀! 滿足

今日都係無咩野做呀!

只係多左樣野做呀-飲鮮奶呀!

我呀妹話飲既!

佢話會高呀!

刊登時間︰2006-08-14 06:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


呀!好靚既冰呀! 不安

      今日,我地都好遲起(藏),但我既公公同婆婆就好早起呀!佢地仲好早出門口去混位飲茶呀!我地做完D野就一齊去同佢地飲茶呀!我地食完後,我地就去塔地鐵到太古商埸既展覽館睇冰燈,不果我地去到個陣時好多人呀!要我地去排隊囉寒衣先被入去,我地囉在寒衣就入去啦!未入到去個陣時,以經好冰冷啦!我地入到去之後仲冰冷呀!好以入左-5度既冰冷雪庫,不果我地入去遠D之後,我地看到D冰挑得好精緻,有金字塔,有紫禁城,有我國既國花--洋紫荊..........好靚呀!我地都睇到歎為觀止。但行到不久,婆婆就不鐘意,佢話「都無咩野睇既!我走先啦!」但我地既媽媽同妹妹就話要拍多D照呀!無幾內,我地就走,但走之前我地可以玩滑冰梯呀!我同妹妹、公公、婆婆都有玩呀!只有媽媽同姐姐無玩到。  我地去完這個地方,就去水族館,我都有去過,但公公同婆婆就無去過呀!所以我地就帶佢地去呀!我地去到都無咩野睇,只有好多魚睇,有唔同種既!我最鐘意睇既!就係水無,因為好少睇到呀!之後我地去個到既商場食完野就番居企,不果我仲係人地睇報紙個陣,我睇到有183ciub既好大圖像,但係蘋果報日,我地都唔睇既!所以就唔可以睇呀!好唔開心呀!

 

刊登時間︰2006-08-13 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


我今日又係一樣呀!無野做呀!(閃字)

今日早上我很遲先起(藏)呀!我妹就要好早起(藏)呀!因為佢今日要合唱團呀!但我因大遲起(藏)啦!所以令妹妹無得開電腦呀!因為我呀妹食左野呀!所以佢唔駛落去呀!本來我要落去既!但因我遲起呀!今妹妹唔開心呀!因為如果我地落左去佢就可以開電腦呀!但佢都無氣我呀!佢只係氣左我一陣呀!之後媽買包上來食呀!等妹走左,我地就落去買送送呀!我地當然買書啦!不果我地落去個陣時都見到婆呀!買完書我地就番居呀!午時,公公來了做(臉)呀!妹妹回來呀!好開心呀!不果爸爸就唔係到呀!下次左同你地講呀!

刊登時間︰2006-08-12 04:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]