∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


今日............

今日.............................

          本來可以見下位新同學既!但係之後老師同我地講佢轉有校啦!唔係到讀呀!個陣時呀!

          我就學得個果人好似玩我地間學校呀!明知自已來左我地間學校,仲要找別的學校呀!佢真

          係好唔好呀!你地話啦!係唔係呀!我覺得佢好衰呀!

                 今日其實都無咩事既!不果今日小息個陣時我地去左探險呀!因為李湖丹佢講話3鈕洗

                  手間有gosts呀!所以我地去呀!跟著D別人係到話我呀!佢地話我地白痴呀!

                      仲有呀!今日好奇怪呀!因為唔知點解小林好似變左好多呀!仲有呀!佢剪左頭髮呀!好可愛呀!

                        佢錦樣成熟好多呀!仲靚左好多呀!其實我都覺得佢好靚既!之前仲有人love佢呀!不果佢就唔

                                      領情呀! 就係!

                          今日好煩呀!D數學好難呀!老師講到令我唔係好明呀!所以我好怕呀!今次會唔合格呀!好煩呀! 

 

刊登時間︰2006-12-11 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


今日,............

今日早上,我地去食早反之後就................

                                     去觀唐shooping,因為我家姐要buy杉去學校既舞會呀!

                             係佢地學校舉辦既!所以我地就help姐姐buy杉呀!不果只係buy

                             件杉渣,姐又唔鐘意牛仔裙呀!所以好煩呀!之後去觀唐既商場buy

                             到裙呀!我地好開心呀!本來我係個到都buy到杉既!但之後個個店

                             人話我唔駛穿鍾大件呀!所以我之後就無買到呀!因為好煩呀!儀

                             家係我買杉又唔係佢買既!真煩呀!之後我仲去左間店呀!個到買D

                             野好靚既!我買有件杉呀!本來我都看中有件外套既!不果好厚呀!

                             媽唔被買呀!不果我好鐘意呀!之後我地本來想走既!但係我想行多

                             陣呀!之後去有間店呀!係我地平時呀媽係個到買野後面買呀!我買

                             左好多外套呀!因為好靚呀!不果都貴既!之後就番去啦!番到去就

                             食牛反呀!之後就番屋企啦! 

 

                            ※ 講到錦多先啦!下次先同你地講啦!※

刊登時間︰2006-12-10 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


今日係星期六呀! 開心

                   今日好開心呀!因為唔駛番學呀!所以好開心呀!不果今日我呀妹

             同我家姐都要番學呀!所以我地去左寶林行呀!因為之前我呀妹去左

             個到BUY聖誕卡呀!好靚既!所以我都去BUY呀!不果唔夠我呀妹個

            D靚呀!之後我仲有睇到杉呀!不果唔合我呀!之後係厚德一間杉店我睇

           中左件杉呀!不果好貴呀!要129呀!真係好貴呀!所以我好唔開心錦走呀!

           之後番到屋企就有得睇玻璃面具呀!好開心呀!

刊登時間︰2006-12-09 05:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


今日係我最開心既日子呀! 愉快

今日,係我最開心既日子呀!

              因為明天是星期六呀!

                     今日其實都無咩事發生呀!不果有件事我好奇怪呀!係今日呀林小竟然對我

                      好左呀!我當然好開心啦!

                    今日要普通話口試呀!我好怕呀!我覺得呀杜B就慘啦!因為佢被老師叫第

                    一個出來呀!佢真慘呀!不果我覺得之後果D多數都是叫男仔呀!我好遲先

                   講呀!到我講個陣時,我好怕呀!所以讀錯左好多字呀!我仲講得好細

                  聲,所以我好怕會唔合格既既!不果幸好老師講個陣時我合格呀!有52分呀!

                   我好開心呀!同我一起個果人有54分呀!好呀!好呀!

    不果,今日我想如你地講一個人呀!佢好好人既!我唔識普通話佢又教我呀!

                   之後我同佢講話好怕和好緊張,佢就講D野令我無錦緊張呀!所以我覺得

                                佢真係個好人呀

刊登時間︰2006-12-08 07:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天


今日既天氣好好呀!

今日既事

                       今日係咩日子呀!今日係調位既第2日呀!其實我都好唔慣呀!都係之前

                       個位好d呀!今日其實我好唔開心既!因為呀林小叫我被啦啦隊皮帶佢

                       但我唔想被佢呀!因為佢之前對我好個陣時我答應左佢呀!但係現在佢好

                       像唔想同我玩呀!所以我唔想被佢呀!但係又唔知點好呀!你地可唔可

                       以教下我呀!我真係唔知點好呀!今日有DT堂呀!都開心既!因為可以做

                       作品呀!不果令到我好慘呀!因為D碎在我身呀!不果好好玩呀!我仲試

                       左樣野可以令到D膠片彎呀!我覺得,我地學校表面雖然唔好,但我地D

                        設施好好既!可以比得上宣基呀!

                            仲有既!今日有體育堂呀!我地今日pao藍球呀!本來好玩既!但係老

                            師話如果接唔到就要跑步呀!但我地做唔到呀!因為有呀樊穎?係到

                            呀!佢好多都接唔到呀!令到我地要跑好多個圈呀!累死我啦!我地

                            仲玩左馬騮搶球呀!好彩呀!我無做過呀!不果杜B就有呀!佢話唔想

                            做既!今日體育堂都幾好玩既!

                            

                『  老師今日同我地講呀!我地會有一個插班生來呀!佢叫林子欣呀!

                           被林曉所只剩一個子呀!下星期一佢就來呀

                                我好想睇下我地既插班生呀!

                                   我地D人數同2c一樣啦!

                                       happy                                                        』

刊登時間︰2006-12-07 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]