今日既事
今日係咩日子呀!今日係調位既第2日呀!其實我都好唔慣呀!都係之前
個位好d呀!今日其實我好唔開心既!因為呀林小叫我被啦啦隊皮帶佢
但我唔想被佢呀!因為佢之前對我好個陣時我答應左佢呀!但係現在佢好
像唔想同我玩呀!所以我唔想被佢呀!但係又唔知點好呀!你地可唔可
以教下我呀!我真係唔知點好呀!今日有DT堂呀!都開心既!因為可以做
作品呀!不果令到我好慘呀!因為D碎在我身呀!不果好好玩呀!我仲試
左樣野可以令到D膠片彎呀!我覺得,我地學校表面雖然唔好,但我地D
設施好好既!可以比得上宣基呀!
仲有既!今日有體育堂呀!我地今日pao藍球呀!本來好玩既!但係老
師話如果接唔到就要跑步呀!但我地做唔到呀!因為有呀樊穎?係到
呀!佢好多都接唔到呀!令到我地要跑好多個圈呀!累死我啦!我地
仲玩左馬騮搶球呀!好彩呀!我無做過呀!不果杜B就有呀!佢話唔想
做既!今日體育堂都幾好玩既!
『 老師今日同我地講呀!我地會有一個插班生來呀!佢叫林子欣呀!
被林曉所只剩一個子呀!下星期一佢就來呀!
我好想睇下我地既插班生呀!
我地D人數同2c一樣啦!
happy 』 |