∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


今日...........

我無寫個幾日係好遲番呀!所以唔得閒寫呀!

今其實都無野做過既!不果今日我地個班發生左樣野呀!係我地英文堂個陣時呀!我地係分開兩班既!有e2呀!之後到尾個第3,4堂個陣時,有人上來找我地,話1c班有個人唔見有錢包呵呀!佢話係我地e2我2c既e2去上過之後就唔見左啦!跟著有人話坐個果位係2c班人坐既!但係個老師就話都要驗查書包呀!因為佢話係之防萬一喎!本來就唔關我地e1事既!很係個老師就話怕偷野個果人會被左e1 D人喎,7弄到壤連我地都要驗查呀!好煩呀!左要囉晒 D野出來,之後又要收過,好煩既!仲晒左我地上堂時間呀!因為我地個時係講緊測駛範圍既!哂我地時間,之後仲係音樂堂呀!音樂堂我地好想老師無番既!因為可以做功課呀!個今日老師有番呀!我地好唔開心呀!不果我地今日教番呀媽個果年代個 D歌呀雖然唔係好好聽既!但係好好笑既!我地都有教D流行歌既!不果唔係好新既!我地仲睇左部影片呀!不果我都唔知係咩名呀!不果好鬼好笑既!我都差點笑到肚痛呀!

刊登時間︰2006-10-18 06:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


今日我唔

今日我得閒呀!因為我要去街呀!好晚先番呀!所以寫唔到呀!

等我明天先寫番被你地睇啦!

刊登時間︰2006-10-15 03:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


今日係星期六呀!但係我都要番學呀!

今日,雖然係星期六,但係我地都要番學呀!我仲好早起身呀!因為今日要啦啦隊練習呀!大既7:06啦!其實本來係9:00番到學校既!不果我地想早D去呀!去打籃球呀!好好玩呀!我到入到球既!不果係唔係好多啦!不果都算係錦既啦!我地到無幾內,呀!陳麗珊就番到啦!本來只係得我、欣同黃欣呀!仲有菜包呀!現在我地多左人呀!之後仲有一個女仔呀!不果我唔係好識佢呀!不果我地地玩得好開心呀!仲有高老呀!佢係叫鄧從俊明呀!不果我地多數都係叫佢高老既!無幾內,隊長就番來啦!之後我仲有玩打排球呀!不果無幾內就要練習啦仲練到我地好內呀!不果都有得休息既!不果我地休息果陣時,都係玩打排球既!仲打到好痛呀!之後我地就放午膳呀!我同呀林,欣,麗,仲有一個女仔呀!佢同我地都玩得合既!我地去左m幾到食呀!不果係囉番學食既!食完,我地就又去打排琢球呀!我地多數休息,一係就打排球呀!一係就練舞呀!,我地都無停過既!真係累死我啦!之後我地仲教左新舞呀!好難學呀!我個腦慘啦!不果我地個男隊長呀靚就慘啦!因為佢穿便服來呀!之後被校工發現呀!之後佢就穿左呀林件體育jackets呀!不果最後都被呀校工發現呀!仲被佢話呀!不果呀靚都無理佢呀!不果佢叫呀靚寫名呀!我都有D膽心既!因為唔知佢會唔會扣分或被老師罰呀!不果我都想無事呀!之係我就走左啦!

 

刊登時間︰2006-10-14 05:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


今日又要番學啦! 滿足

今日早上無咩分別呀!不果我今日好遲起身呀!因為我昨天失眠呀!所以好累呀!今日其實都唔係好多野講既!

今日呀青還番我件體育杉被我啦!我之前仲而為佢會唔記得帶或佢洗杉無錦快被到我既!不果我都唔想佢還唔到被我呀!因為我明天要練啦啦隊呀!如如果我穿德社既!杉就會好奇怪呀!因為全都係穿明被既杉呀!不果其實德社都唔係好衰既!不果佢地之前做左D唔係好好既事呀!所以令到我地好恨佢地呀!但係又唔好恨既!仲有呀!本來今日我可以練啦啦隊既!不果我地問左好多老師呀!一係就無呀!一係就唔借得呀!真係太唔好啦!仲有呀!我今日唔記得帶英文朗仲紙呀!不果好彩無被郝老師罰呀!我真係好好彩呀!

刊登時間︰2006-10-13 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


今日..............

我前幾日都無寫到日誌呀!係因為我很遲先番屋企呀!所以咪無寫到呀!不果我今日不用留係學校呀!可以早番呀!我好開心呀!

1. 係同平時一樣番學呀!今日本來我地可以同呀雞一起既!不果佢遲左呀!佢係明德個果站呀!不果好多人呀!所以佢塔唔到這班車呀!所以佢要等第二班車呀!不果好彩無遲到呀!之後我地就番到學校啦!無幾內就打鐘啦!我地就好快錦集隊呀!因為如果遲左既話又會被個果林老師話既!仲要我地練集排隊既!佢真係好衰既!又唔好,同佢教書係唔好既!好悶呀!我真係好想好想換左佢呀!不果就唔知得唔得呀!2. 息後,就係中文堂呀!為之後仲有個德社既人來問我借明社杉呀!佢仲係啦啦隊隊長呀!不果之後我都左借既!佢就被左佢件杉我呀!因為我今日有堂呀!不果佢係要出去比賽呀!但係老師想統一明社呀!所以佢就問我借呀!老師帶左我地去禮堂呀!因為今日有書展呀!係有左一堂既!我好開心既!,因為唔駛上一堂呀!C班既c1,c2都係同我地一齊呀!不果A2就唔係啦!因為佢地第二堂先去呀!真慘呀!無得同我D fd一齊呀!3. 後體育堂啦!我唔係好想穿德社杉既!因為唔係好慣呀!不果仲有一樣野既!不果我唔講呀!之後我地跳高老試呀!我唔係老得好好呀!好底呀!我好唔開心既!不果之後想清楚啦!我下次要努力呀!之後我無唔開心啦!

刊登時間︰2006-10-12 05:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]