今日,早上我無唔等呀黃穎啦!
今日,竟然係呀林小最遲呀!真係好小可呀!因為多數一係佢最早
既!一係第2個呀!但佢今日竟然錦遲呀!我都唔知佢做咩呀!令到
我地要搭下一班車呀!不果我覺得林小有唔好呀!係佢昨日呀黃穎係
係遲左呀!但又唔等佢,但今日佢錦遲過佢呀!呀黃穎都無話佢呀!
仲等埋佢呀!黃穎真好呀!不果我都怕會遲到既!不果很好無渣!
真happy
今日有得吊位啦!我好開心呀!不果我今日有摔到地上呀!因為呀
黃欣欣佢對鞋凸凸地呀!所以我不小心K到佢呀!就係錦摔左落地
呀!其實老師今次吊既位我好唔like既!今日杜B仲哭呀!因為佢sit
老師桌前呀!佢唔得既因為佢話會頭暈既!所以就哭啦!跟著老師
就吊佢sit在我旁邊呀!雖然唔係sit我旁!不果都偵只係格幾個格仔
渣唔係好多呀!英文課都有吊呀!不果我就無變到啦!只係變左我旁
同後面個果啊!本來老師叫呀江健華sit我旁或呀 張(竟心)旁呀!
不果唔張?唔想呀!其實我都唔想既!因為佢錦高,會令到我好
short所以就sit在我後呀!幸好我旁本來係呀曾國富sit既!不果佢係
E2呀!
今日,我有上電腦堂呀!今日我無玩呀!只係聽老師話做專題報
告呀!我係唔係好乖呀!不果,我有好多野都唔識做呀!所以要
常常問老師呀!不果我最後都做得唔錯既!不果我有好多有D老師
都話唔識呀!之後就數學呀!真慘呀!我好唔明既!因為其在好亂
同好煩呀!之後最happy係午反呀!之後午息我去左圖書館呀!
我仲入左唔被人入既方地呀!只係被服務生呀!我竟然有
得入呀!我好開心呀!仲有好靚既!個到!本來我地係到睇
南極物語既!因為我被呀杜B睇既!但係佢唔得呀!但這裹
都唔得呀!
之後上完通識係上音樂呀!我好開開心呀!因為我地唱歌
個陣時係到玩呀仲玩呀我地更D人唱呀!不果有啦!啦
呀!我地仲唱到好大聲呀!D人係到話我地係唔係silly
呀!之後仲做科學實驗呀!娃都好玩既!係做電池實驗
呀!我地做到好多野呀!但人地做唔到既!
¥這幾日呀黃穎娜都唔同我一起走呀!佢同鳥屎呀!unhappy.............¥
|