∼→ 愛你的.............卻又給你受到傷害的 ← ∼
£¥﹏愛你的...卻又要給你受傷害,這樣的,你說給我聽,我為何要愛你的,你又為何要給我愛,給你愛完了,卻又令我到受傷!!那麼我很想沒有愛過你,沒有見過你,沒有和你開始過.....¥∮

 

                                                                                                                                      

vivianLi2006
暱稱: vivianLi
性別: 女
國家: 香港
 
 
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

,,,,,,今日.............
'''無聊'/
<<<番學校.....
......唔駛番學.........
...舅父來啦............


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

歡迎小視窗



RSS Feed
 2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


今日係................

今日,早上我無唔等呀黃穎啦!

                   

                           今日,竟然係呀林小最遲呀!真係好小可呀!因為多數一係佢最早

                           既!一係第2個呀!但佢今日竟然錦遲呀!我都唔知佢做咩呀!令到

                           我地要搭下一班車呀!不果我覺得林小有唔好呀!係佢昨日呀黃穎係

                           係遲左呀!但又唔等佢,但今日佢錦遲過佢呀!呀黃穎都無話佢呀!

                           仲等埋佢呀!黃穎真好呀!不果我都怕會遲到既!不果很好無渣!

                                                 真happy

       

                             今日有得吊位啦!我好開心呀!不果我今日有摔到地上呀!因為呀

                             黃欣欣佢對鞋凸凸地呀!所以我不小心K到佢呀!就係錦摔左落地

                             呀!其實老師今次吊既位我好唔like既!今日杜B仲哭呀!因為佢sit

                             老師桌前呀!佢唔得既因為佢話會頭暈既!所以就哭啦!跟著老師

                             就吊佢sit在我旁邊呀!雖然唔係sit我旁!不果都偵只係格幾個格仔

                             渣唔係好多呀!英文課都有吊呀!不果我就無變到啦!只係變左我旁

                             同後面個果啊!本來老師叫呀江健華sit我旁或呀 張(竟心)旁呀!

                             不果唔張?唔想呀!其實我都唔想既!因為佢錦高,會令到我好

                           short所以就sit在我後呀!幸好我旁本來係呀曾國富sit既!不果佢係

                              E2呀!

                                 今日,我有上電腦堂呀!今日我無玩呀!只係聽老師話做專題報

                                告呀!我係唔係好乖呀!不果,我有好多野都唔識做呀!所以要

                                常常問老師呀!不果我最後都做得唔錯既!不果我有好多有D老師

                                都話唔識呀!之後就數學呀!真慘呀!我好唔明既!因為其在好亂

                                同好煩呀!之後最happy係午反呀!之後午息我去左圖書館呀!

                           我仲入左唔被人入既方地呀!只係被服務生呀!我竟然有

                           得入呀!我好開心呀!仲有好靚既!個到!本來我地係到睇

                           南極物語既!因為我被呀杜B睇既!但係佢唔得呀!但這裹

                           都唔得呀!

                              之後上完通識係上音樂呀!我好開開心呀!因為我地唱歌

                              個陣時係到玩呀仲玩呀我地更D人唱呀!不果有啦!啦

                               呀!我地仲唱到好大聲呀!D人係到話我地係唔係silly

                               呀!之後仲做科學實驗呀!娃都好玩既!係做電池實驗

                               呀!我地做到好多野呀!但人地做唔到既!

                 

     ¥這幾日呀黃穎娜都唔同我一起走呀!佢同鳥屎呀!unhappy.............¥

 

 

                           

刊登時間︰2006-12-06 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


今日,又要番學呀!

今日早上,我又要好早起身啦!因為要番學呀!不果我遲左起身呀!連次次最早起身個果今

日都遲左呀!因為好cool呀!所以好多人都唔願起身呀!

因為我自己都覺得呀!

 

 

                                    今日,我同唔林小同黃穎一齊搭車既!

                           不果,今日我地遲左起身呀!之後呀黃穎娜又好遲先到呀!

                                    呀林小又同我講,如果唔搭這班車既話!

                            下一班車要等好內先開車既!這時,我真係唔知點好呀!

                                     因為如果唔等既話,我又怕佢會係到第我呀!

                           我真係唔知點好呀!但係如果唔搭這部既話,我又可能會遲到呀!

                                     我真係好煩呀!不果,我最後到搭呀!

                           因為我怕會遲到呀!如果遲到就慘啦!會記名既!所以我就搭呀!

                                      我搭個陣時呀!轉番去果到時,我見到佢到啦!

                            我個陣時,我真係好膽心佢呀!我既心很唔開心呀!因為我這樣....

                                     佢會唔會氣我既!我好好怕呀!我唔想佢會唔開心呀!

                            到左學校時,原來有好多人都未到呀!我好後悔呀!唔等佢!不果

                                       幸好佢無遲到淇,如果唔係我就會唔開心既啦!

 

 

                                        上課個陣時呀!我前個果同我旁個果好煩呀!

                            日日都係到話我呀!不果都好既!因為唔會錦悶呀!係唔係呀!

                                         不果D人又話我同一個問題呀!係我同呀***

                             襯呀!我覺得好討厭呀!次次都係錦講呀!無D新意思既!真無聊!

                                          不果,我今日好快就做原功課啦!因為

                               我今日小息有做到功課呀!我係唔係好乖呀!不果,今日呀!黃娜

                                            就慘啦!佢午反個果小息係到被人玩呀!

                                  又囉佢條辦呀!之後鳥屎仲玩佢條太呀!之後佢就哭啦!

 

 

                      

    今日,呀林小又無咩理我啦!我好唔開心呀!佢係有理我呀!不果

              唔係好多呀!我好似同佢D關係己經離好遠啦!只日普通朋左渣!

                                          但我同杜B就好好呀!                

                                  

                        

                       

刊登時間︰2006-12-05 05:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


今日都無咩特別既!

今日,好冷呀!

          不果早上都係要集隊呀!好冷呀!早上集隊我都怕既!因為可能會檢查校服既!我覺得學校好無聊呀!因為有好多D好既學校都唔會逐冷杉長度既!我地間學校先錦無聊渣!咩到逐,逐到又要扣分!真煩呀!我有好多朋友都係錦樣被人扣左分呀!咩到係用扣分!左唔見佢地咩到加分,只係識扣分,都唔會加分既!唔怪得有錦多D人留級啦!就係因為D人咩到扣分呀!扣左又唔加學校真煩呀!

                       今日,我又被人玩啦!我前面同我旁邊個果常常玩我呀!我旁個果係叫溫信成呀!我佢又幫我改左個花名呀!叫支交花呀!佢真係好無聊呀!日日都玩我同叫我我杜B既花名呀!所以杜B好唔鐘意佢既!

          

   今日,我又被人話我同個呀邊個襯啦!係唔黃欣欣叫既!

                            但我就唔覺得啦!

                                    好唔開心呀!

               

                 

刊登時間︰2006-12-04 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


今日去左街呀!

今日,  

                       我呀媽又吵我起身呀!我好想訓呀!但又唔被呀!因為佢地今日話去呀!

             我地食完早反就直接去既啦!又唔可以番屋企呀!其實我好唔想去既!但又唔得

                                      為根本唔可以唔去既!

                  所以我好唔開心呀!要我錦早起身同要我行路呀!累死我啦!一定!真慘呀!

        我地係去讚石山既!好遠呀!要我等錦內既車同sit錦內車呀!死得啦我!慘!慘!我

                                   知去個到做咩,個到又唔係好既!

       之後,佢地話係去南蓮園池喎!佢地話果到好靚既!所以我就去睇下係唔係真係錦靚!

           靚就唔係唔靚不果同公園都無咩分別既!只不果係多人左渣,同果到又hot又晒呀!

                                        我啦!不果,果到好多D大學

       既畢業生係到拍照呀!其實我都想,這裹又唔係靚,點解錦多畢業生既!同呀!個到

          D記念品好貴呀!其實個到係關於佛既野呀!真貴呀!本來我地想係個到食野既!

                                        爸爸唔鐘意食齊呀!所以我地就去左荷里活廣場食呀!

                            美食廣場呀!不果到好貴呀!係!這裹D野錦貴既!真唔好呀!

          之後食完野,我地就去這裹既廣場行左陣呀!不果無咩野行呀!所以行去陣就去sit

                                      屋企呀!番到屋企,我就緊係

          檢查下我做完功課未啦!原來未呀!我未你英文work book呀!就很忙錦就做完啦!

           不果,我之後又檢查我本手冊呀!原來我明天要英文默書呀!所以我就好快錦溫,

                         都唔知得唔得既!就想明天番學先 溫過啦!

             

                       南蓮園池都好靚既!你地去睇下啦!sit   91m巴士呀!之後就問下人啦!唔係好遠渣!不果記往係總站落車

                             站!記住呀!唔好落錯呀!

                       

刊登時間︰2006-12-03 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


今日係星期六呀! 滿足

  今日係星期六呀!無咩野做?

           『 我既事呀!睇下啦!』

                            本來我以為可以遲D起身都唔得呀!因為我唔妹要番學呀!

                            佢番9:幾呀!佢話要下去吃呀!所以就要我錦早起身囉!真係唔好

                            呀!之後落去食野個陣時,

                            我見到果好煩既人呀!佢自已本身講得錦鬼快,D人聽唔清呀!之後來

                            杯野飲呀!

                            佢又話好濃喎!要換個,但我就唔覺到濃呀!佢真煩呀!以為自己

                            識得個到D人就渣嬌!

                             之後來食物錯左,佢又話唔得,要換呀!

 

                                       我個陣時就係sit係佢旁呀!所以我好想打佢既!但係又唔得

                                       既!因為我唔媽係到呀!

                                     佢會話我既!我食到無內就胃痛呀!好痛呀!好痛呀 不果都

                                       要去啦!

                                        因為要help我呀媽一起去買送呀!我係好乖女呀!唔會話我

                                        呀媽既!

                                      我番到屋企就弄我既DT作品呀!弄到我好痛既!我隻手傷左

                                       呀!好痛呀!

                                         不果之後整左,但我唔識整德呀!我想到好多次都唔得呀!

                            我既DT作品呀!做得我好累既!靚唔靚呀!

                            係!我今日整日都係做這作品呀!累死我啦!

             之後我呀妹既人來help我妹〔球〕髮呀!我呀妹佢真愛靚呀!仲話我地呀!要我地人我bedroom呀!

             真係慘呀!仲要弄到好內呀!又哂錢呀!

                                    之後就happy啦!因為可以睇我地最鐘意既《玻璃面具》呀!好好睇既!

                                    佢次次做都追既!因為好好睇既!你地有無睇過呀!

                                     有既就同我分享下啦!

 

                                             bye !bye!

                             

                                  

                           

                                  

 

刊登時間︰2006-12-02 05:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]