唉…今次數學同化學死左!!我放左最多時間溫習係哩兩科,但考得最差係哩兩科…對自己好失望,本來諗住數學今次有進步,點知結果…..我應該點算??提早溫習都係咁,我唔知我可以點…..我以前相信一分耕耘一分收獲,依家我唔會信…付出幾多唔等於收返幾多,有時可能付出左一d收獲都冇!!依家好冇心機,日日溫到11點幾12點,朝早6點起身再溫…捱到好攰都繼續捱,成日唔夠訓…結果都係咁 =( 好唔開心同好失望!!!