後日測驗U ~ 時間過得好快...轉眼間就黎到F.3 ...我都無唸過要入番A班...踢出黎U..XDD>>>依家努力0的囉...只有咁>>>我相信付出一定努力`就一定得到你所付出gA*收獲>>>因為相信所以相信"無得解...不過我唔信無溫書都可以囉great marks!`因為唔信所以唔信"都係無得解..XD'!*有0的廢話:^怒 = 45 oC >>>*?From: Me @V V*人