今日早晨閱讀aR...好緊張咁>>>我讀讀下就想用張紙蓋住...唉...我總之唔知點...嚇屎 我U~之後我先知普通話要默書...本來唸住出貓>>>不過我都係唔想...結果得果合格多一分*佢0地個個都咁勁...不過好彩姐*之後派數學卷...得幾個合格*仲以為我係會全部錯哂>>>我收到份卷之後呆左好內...雖然個分唔好...不過PaSS左...呆左 >>>份卷難到死*0的英文又唔明 >>>計下計下又撞下撞下...XDD...好彩好彩>>>幸運...仲以為我是一個 ...XDD