今日終於都考完試啦~中文聆聽我唸我ga分都唔方好...又快又無足夠ga time...唔死就其啦 ~唉*>>>不過考完試就好玩U~本來約左人去吉之島~不過唔夠時間 BECAUSE之後要學琴....再之後約左欣欣*& BON BON*去影貼紙相相~影左兩部呀...都影得幾巧GA... 之後返屋企u*
P.S*:希望考試成績有進步&入番A班...XDD 如果唔係我會令媽咪好失望~到時都唔知點算>>>努力呀