vivianting : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
VIVIAN'S QOoZa blOg =)
我還有另一個blOg =) www.xanga.com/VIVIAN_TYRA
XG 這blOg 會較多用 ...'
QOoZa 這個...' 就是給我舒發感情吧`!
 
 
我 的 資 料

暱稱: \/i \/i A N TING
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
很久沒打這QooZa 了!
考試快到`可怕..=(
謝謝你們的CM =)
2007-11-30
Oh... 中毒... =(
日 誌 分 類
全部 (116)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 116
留言總數: 68
今日人氣: 11
累積人氣: 6808
RSS Feed
2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天
   
TOdaY*今日好黑仔 ~ 無奈

今日我返學...換3* ~ 個菲傭比左件冷3比我~之後我話咁濕點著呀~佢之後整乾...慢到死...我又要落去搭車喎>>>咁咪好燥nOr~之後我噪醒左我媽咪...我媽咪之後鬧菲傭話佢點解唔準備好比我...之後>>>>>>我跑去taKe bUS...果架車好鬼內都未到~推遲左班車...個bUS去到荃灣到7:40分...我咪唸今次一定遲到...個243M&41M都走左...仲有咩好搭-------之後去左搭的士...我叫個的士司機8:05前去到SChOOl,不過佢好似仲快過243M...15分鐘就到....7:55就到...返到學校呆左~

 

之後上課室話調位wO...咪調nOr~好調唔調同之前差唔多...咪又係有XXX....我唸佢太鍾意呻吟~每秒也在dOing *....好想打9佢~

本來今日我唸往買我ga最愛......Puma ~可惜一日都係個死人車~搞到我要搭的士...矛錢買aR >^< 窮啦我~

你話係咪黑仔aR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

點解!你想逃避~明知扮唔知...想知係唔話比你知aR*


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 116 | »