今日我返學...換3* ~ 個菲傭比左件冷3比我~之後我話咁濕點著呀~佢之後整乾...慢到死...我又要落去搭車喎>>>咁咪好燥nOr~之後我噪醒左我媽咪...我媽咪之後鬧菲傭話佢點解唔準備好比我...之後>>>>>>我跑去taKe bUS...果架車好鬼內都未到~推遲左班車...個bUS去到荃灣到7:40分...我咪唸今次一定遲到...個243M&41M都走左...仲有咩好搭-------之後去左搭的士...我叫個的士司機8:05前去到SChOOl,不過佢好似仲快過243M...15分鐘就到....7:55就到...返到學校呆左~

之後上課室話調位wO...咪調nOr~好調唔調同之前差唔多...咪又係有XXX....我唸佢太鍾意呻吟~每秒也在dOing *....好想打9佢~
本來今日我唸往買我ga最愛......Puma ~可惜一日都係個死人車~搞到我要搭的士...矛錢買aR >^< 窮啦我~
你話係咪黑仔aR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點解!你想逃避~明知扮唔知...想知係唔話比你知aR*
分類: 未分類 |