辛苦成個星期...終於星期5啦~有兩日讀星期六&日....星期6仲唸住訓到10點幾...不過要補習...唉~今日買左Monday最新期~有Janice呀~係講佢自己&情人節...有0的搞野...Jaince唱歌好好聽呀~
我覺得:
心亂如麻 ~ 唱得好好聽,把聲好掂ar
今夜你不會來 ~ OK啦~都好聽
大哥 ~ 唱得好勁呀!!!>V<