今日好累呀~通宵真係熬唔住...一起身個紅貓眼又大左...考完試去左圖書館...溫左一陣~又訓左覺...之後唔溫返屋企訓u~養足精神...面對聽日ga死期...Math依家溫0的唔溫0的咁....總之有排先溫好...唉!
加油努力~