今日去跑ar...100米....好在無仆街,不過估唔到我咁XXX...上年仆倒跨欄第三.... 靜係知好nor~完左之後咪行陣街...買野飲..XDD-不一樣的珍珠奶茶-←Oh!that's SHi_!之後咪返龜~