今日旅行ar…心情都OK啦…去赤柱ar…如果唔行下街都有0的悶ga…果面有沙灘…我唔落水啦…because我無其他三換…. 不過有玩沙…同0的人係到釘黎釘去nor~搞到成身沙 …最慘係沙入眼ar…頭都有ar…. 不過都好好玩…之後野餐我食左魚蛋&雞翼…之後去左惠康前後買左兩權可樂…再係沙灘灑太陽…夠鐘搭車返學校u~再係荃灣行左一陣…跟住返龜u….XDDDDDDD