好好好好好好好好好唔開心...本來有好多野寫不過Del左.....真正的▲→友誼掠過,不★珍惜.一般的◎朋友↑擦過↖,跟隨著.毫無半點的安慰*只留下永遠的傷痛.依家發覺我同佢一樣...尚且我有自知之明.永不能忘記的友誼,只能記著仇敵的痛楚.....我好呆ar....自己都唔知做咩...好似食左K仔咁nor~不過講明我無食過....
要珍惜現在所擁有的,包括朋友