我已經成一個月無寫日記u 之間發生左好多開心事&唔開心gr事...but唔提啦!已成過去u...同0的fd好假ar...都唔係太理我咁...算啦!不過佢0地都對我好好...前日同ar爸鬧交...仲係好激果隻...唔知點解無事u...
果條死八婆好乞人憎ar....一日到黑係度發浪...頂佢個月市 ar...正樣柒
佢剪左頭髮ar...都係之前令仔0的...唔知呢...
☆●若是是緣份○☆的住定,我兩●○♀→不能一起█嗎???