今日科學Quiz...我都無點溫...識少少啦,又有少少唔係幾識....唉...我係個失敗者
今日中文堂好nor ar 我.... 死讀書有鬼用咩!考試係考你係課本GA野...哽係要明白書ga內容gr啦!咁樣考試我問你點算!!!!!!!!!!!!!!!