今日聯校陸運ar....雖然只係囉左兩個獎...不過智在參與ga...ma...
一到lunch...唉....排長龍...咁咪食包&去小部買野食nor...當然食咁少野邊會飽ar...咪同0的fd去行街nor~係商場見到有個師父係度整< 龍 Show 糖>wo...咪同0的fd搭錢買nor~真係好味ne...點知見到<我和疆屍有個約會>ga天佑,我上年都見到佢...都OK ga...今年見到佢...好似畫左眼線咁...型仔gr...but唔方係0的好學校nor...我覺得...
返到學校第一時間同fd去大王下村買野食啦!我0地7個人霸灑成條街...哈哈


分類: 未分類 |