呵呵...佢跑步咁快ga.....電腳 ar...我st.Jion係度on下on下...好累nor~隻腳...雙腳廢柴>My goodless">^< 被太陽 灑黑ga我...可以當咸魚咁食u~我係嘉賓後面企...流鼻水 >w<救命 NOR~散BAND u~之後咪同小茵行街街NOR~見到AR邊個...好似成班傻佬咁 ...xddd~之後返龜U~