vivianting : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
VIVIAN'S QOoZa blOg =)
我還有另一個blOg =) www.xanga.com/VIVIAN_TYRA
XG 這blOg 會較多用 ...'
QOoZa 這個...' 就是給我舒發感情吧`!
 
 
我 的 資 料

暱稱: \/i \/i A N TING
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
很久沒打這QooZa 了!
考試快到`可怕..=(
謝謝你們的CM =)
2007-11-30
Oh... 中毒... =(
日 誌 分 類
全部 (116)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 116
留言總數: 68
今日人氣: 29
累積人氣: 6826
RSS Feed
2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天
   
又買左新Monday啦~

今日又係9:30返到學校AR~ S.Jion呀~又係要操....好累呀~個Ar sir好搞笑...XDD*完左之後成班人去左食Lunch...After 食完野仲要上聖約翰總部聽果個人講所謂ga歷史喎...之後仲訓左...比我隔離果個人笑...隔離再隔離果隻小強好煩呀~問埋0的好無聊ga問題...仲成日係度串我...我 *仲話我跟佢風鍾意AR Jack(公仔) wo~ 87*我鍾意咩公仔關你差事~不如話你跟風...我都廢是同佢講...仲同我講左好多關於愛情ga野~我靜係知好煩&佢0地講0的唔講0的>我都無謂問佢0地~因為佢0地好似好鍾意爆人0地0的野出黎...

聽完果個高級XX講完個Power Piont後~我0地行路無搭車...唔識點行...之後行下行下去左金鐘...TakE MTR & Go hoMe wiTh副主席...不過係去到荃灣...我係荃灣三聯買左PUMA ga 原字筆...好鍾意...唔知係咪因為鍾意隻牌子~

今日經過報紙攤買左本Monday...或者已經成為左習慣~Stephy封面果本...遲0的去睇犀照先~

我一直相信我們的緣份 ~ 係咪?*


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 116 | »