今日又係9:30返到學校AR~ S.Jion呀~又係要操....好累呀~個Ar sir好搞笑...XDD*完左之後成班人去左食Lunch...After 食完野仲要上聖約翰總部聽果個人講所謂ga歷史喎...之後仲訓左...比我隔離果個人笑...隔離再隔離果隻小強好煩呀~問埋0的好無聊ga問題...仲成日係度串我...我
*仲話我跟佢風鍾意AR Jack(公仔) wo~ 87*我鍾意咩公仔關你差事~不如話你跟風...我都廢是同佢講...仲同我講左好多關於愛情ga野~我靜係知好煩&佢0地講0的唔講0的>我都無謂問佢0地~因為佢0地好似好鍾意爆人0地0的野出黎...
聽完果個高級XX講完個Power Piont後~我0地行路無搭車...唔識點行...之後行下行下去左金鐘...TakE MTR & Go hoMe wiTh副主席...不過係去到荃灣...我係荃灣三聯買左PUMA ga 原字筆...好鍾意...唔知係咪因為鍾意隻牌子~
今日經過報紙攤買左本Monday...或者已經成為左習慣~Stephy封面果本...遲0的去睇犀照先~

我一直相信我們的緣份 ~ 係咪?*
分類: 未分類 |