今日普通話堂要唱歌...聽唔到音樂...搞到唱快左...XDD 醜*好無奈呀~之後仲要去果個競技日wO...麻Q煩>>>無去玩呀....坐係度發mo...XDD~所以仲無奈...發覺自己好白痴.....不過一向都係>>>XDD
我唔知>>>點揀呀?*