
今日9:00返 sChOOl 去 St.jOin....操呀~之後玩0的 遊戲>>>十分講求合作性~ 操完又玩完之後....我要早走*要聽一0的講座...bOring
...不過對學業都有0的幫助 ~ 聽完講座之後,我唸我應該See多0的書>>>增強一下我gA中文作文能力...XDD*我借左兩本書---文學類黎gA ~aR Sir 都成日叫我去借多0的書>>>不過我唔鍾意
bUt i will try it ...當我發覺自己成績退步gA時候...就要發奮向上
XDD>>>我的成績過步左好多....sO我要加油....借多0的書>>>溫多0的習 bUt i hate it tOO...XDD
I wish for time to past but sometime runs around too fast...*
分類: 未分類 |