下午去左溜冰...西九龍果面 *【今日去溜冰`見到正明星】XD`! 真係見到明星--- 陳國豪aR*佢係學溜冰>>>有可能拍影要掛...影左佢幾幅相XD`!溜左3個鐘之後...覺得隻腳好痛*不過都係唔理~之後我覺得真係好痛好痛>>>除左對溜冰鞋...隻腳流血 之後唔玩...遲0的再去溜...XDD