今日同fd去左旺角行街...之後去左影貼紙相...係某一部機gA椅上見到有6個$10...不過無囉 ~ 有0的後悔添...XDD`!影左2部之後係新之城見到I lOVe U bOy'Z....影左佢0地勁多相...好彩有帶相機...XD`!之後行去新世紀...見到2r...我又係狂咁影佢0地...雖然唔係我偶像...不過我無所謂...XD...之後行左好內...買左2串魚蛋...之後再行多陣就走u~
2R...影得唔清... I LOVe U BOy 'Z

其實仲有好多...XD
分類: 未分類 |