
去左饑饉三十...St.john 當值...XD` 本來唔可以去***>^< 不過奇積發生...XD`收到CL電話"佢話咁岩某某隊有個位*我可以代左佢...果陣我勁勁勁勁勁勁勁勁開心...好似個傻婆咁..XD`
要成5:15起身***之後搭車到M記一齊食早餐...XD`去饑饉三十當值... 早上10點幾食午餐-0-"好味...XD`2點幾0的明星黎u ~有好多有:唱歌幾好聽*跳舞又好掂gAgA鄭融
`令女又成熟gA stephy
`又有唱歌好好聽gA衛蘭...仲有王婉之...張敬軒&森美">>>Kenny***Kary...仲有有有... 小齊`古巨基...仲有其他明星...好正呀
`XD不過好灑
"塊面依家仲咁紅"其實好累
...之後再之後再之後當值左好內...4:00返龜u `XD 好難忘呀`XD =3=
分類: 未分類 |