琴日約左車V去行街. .. 去左影貼紙相`之後去麥當勞食雪糕**我當然食麥旋風nA . ..好味`!貼紙相影得都OK 掛`XDD. ..好似好假咁. ..XDD`遲0的再遲0的約車V & 其他 Xp gA人玩 sin XD`期待這一天...XD
一陣要返學去St.john. ..彩排" 唉 . ..XDD`