今日又派卷. ..我唔想知個分nOr*派左Math&地理. ..我果陣覺得數學一定好差. ..以為唔合格>>>好彩*比我想像中好少少掛. ..XDD`果陣心情勁沉重nOr *中英數. ..最屎 係中文. ..VerY P&K nOr*唉. ..下年都. ...#$@%&