vivianting : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
VIVIAN'S QOoZa blOg =)
我還有另一個blOg =) www.xanga.com/VIVIAN_TYRA
XG 這blOg 會較多用 ...'
QOoZa 這個...' 就是給我舒發感情吧`!
 
 
我 的 資 料

暱稱: \/i \/i A N TING
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
很久沒打這QooZa 了!
考試快到`可怕..=(
謝謝你們的CM =)
2007-11-30
Oh... 中毒... =(
日 誌 分 類
全部 (116)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 116
留言總數: 68
今日人氣: 17
累積人氣: 6787
RSS Feed
2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天
   
如果呢件事係真gA*話,,我會退出St.John`!* 無奈

聽人講話會轉主席wO. ..明明好好地gA`究竟點解. ..

我真係唔明,,句都有講:有付出=有收獲. ..我都入隊有成年啦`!*就算無咩主席做都唔緊要**不過我唔明點解會改搵呢個人黎做囉. ..如果原因係因為驚退隊,,而比呢個職位gA*話. ..CL ,,我對你好失望. ..入隊遲過我0地`! 做又唔係做得好!  F.2大把人才nA`如果都係因為年齡輩份gA問題. ..我真係無野好講nOr*呢件事都令到我好沉重. ..依家F.2 gA St.john 都係得我係知呢件事. ..比佢0地知道左,,我覺得佢地一定好唔忿氣囉. ..我都一樣. ..想Cry*

如果呢件事係真gA*話,,我會退出St.John`!*


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 116 | »