| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 25 日 星期一  |
| ONE TWO THREE齊話聲,, 456 嗌 6Wing |
今朝拎住D野去M記,,
CREAM, 小WIN , 丫怡 , 丫敏 , MONEY..
佢地爆多功課,, 抄到死死下
頂*
冇車,, 最後果幾分鐘先有!
第2,3堂 : 中文*
要背默丫.. kai 喇.. 又要作文..
仲要畫公仔,, 吹漲 -0-..
第4,5堂 : 英文*
MISS CHaN 剪左頭髮,, 吾系好令LO!
做做做..
落CANTEEN 食杯麵*
第6堂 : 地理*
吾記得帶,, SO要記名
第7,8堂 : 電腦*
同主席串咀,, WAKA!
放學*
同CREAM ,, SONIA 一齊去買野!
買完去食三寶*
食完想再食,,>3<
6WING 爆kai 旦 巧 巧 聽*
|
| 刊登時間:2006-09-25 05:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
| { '!日夜苦惱自尋,,} |
今朝系M記等..
THEN,,
勁多功課未做.. 抄抄抄*
第3堂 :I.S
勁爆多人冇做I.S書..
陳同學比MISS罵左成15MIN..
正爆.. 吾洗上堂*
小息同CHERIE 傾緊D 提議NA..
第5堂 : 經公
唐SIR 勁惡..
冇啦啦勁嘈.. 驚驚
食LUNCH*
同CREAM 都冇食.. -3-
CHERIE請我食 四方果*
第6,7堂 : 視覺藝術*
D FD話我 {面青唇白}..
訓左1堂.. 勁舒服..
放學*
同CREAM, 胡媽 , 周敏 去買畫紙..
丫爽冇啦啦黎問為為 佢地既下落..
吹漲*
-3- THEN 坐車..
|
| 刊登時間:2006-09-22 05:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 25 | »
|