| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| { 想得近旦遠得過分?! |
琴晚食左兩粒傷風藥..
今朝1訓醒戈頭痛爆 .. 累到嘔..
甘又肚餓啦..
起身食早餐wo..
食完落街學琴!
ON下ON下甘.. {其實未訓醒 ,,又累,, 又傷風}
學完同丫媽 .. 丫爸坐的的去新都城..
去左食韓國燒烤*
THEN..
我去拎野拉.. 冇啦啦比人搭嗲..
話 { 你夾得好令WO.. 我夾得好樣衰丫.. 你教我丫.. }!
勁ON9.. 甘今日我心情五好.. 算佢吾好釆NA*
我咪叫佢彈撚開囉..
甘我丫媽問我做乜拉.. 我咪話冇野LO..
之後返番去食野..wakaka!
THEN..
去左傘仔間野買3.. 吾洗我比錢*
返到屋k.. cream岩岩好打黎
傾左1陣..
甘悶就dl 下歌聽..
做下功課.. THEN 沖涼*
打日記..
end*
|
| 刊登時間:2006-09-17 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三  |
| 愛是什麼?* 傻既人先知.. |
今日..
落好大雨AR.. 岩晒我心情*
典解 我甘關心佢?
典解 我仲要問CREAM果戈人有冇傘.. ?
典解 我做甘多野佢竟然五知?
典解 見到佢仲要扮開心 ?
典解 我甘中意佢 ? 佢有乜好?
原來中意1戈人系冇典解架..!
1日見到佢得幾秒.. 佢都好開心甘*
呢樣又要擔心佢.. 果樣又要*
我其實都吾系佢邊戈啦.. 冇權管佢啦..
吾開心真系好想攬住佢哭*
戈戈提起佢.. 仲要死頂.. D眼淚已經擁緊出黎!
太眼淺..
1日2日3日4日5日6日7日8日9日10日.. 知吾知我地已經過左好多日喇!
i lost my lover *
1邊哭1邊打日記*
{ 安靜 - 周杰倫}*
只剩下鋼琴陪我談了一天
睡著的大提琴 安靜的舊舊的
我想你已表現的非常明白
我懂我也知道 你沒有舍不得
你說你也會難過我不相信
牽著你陪著我 也只是曾經
希望他是真的比我還要愛你
我才會逼自己離開
你要我說多難堪 我根本不想分開
為什么還要我用微笑來帶過
我沒有這種天份 包容你也接受他
不用擔心的太多 我會一直好好過
你已經遠遠離開 我也會慢慢走開
為什么我連分開都遷就著你
我真的沒有天份 安靜的沒這么快
我會學著放棄你 是因為我太愛你
{ 歌詞講晒要講既野, 傻到愛你愛到以後* } |
| 刊登時間:2006-09-13 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 25 | »
|