| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| 不懂得離開梨`是錯? |
7:30出門口搭車,,見到丫怡!
今日晨讀,,睇睇睇*
第1堂 : english..
302室勁大汗味! 又熱WO,, FU*K
第2,3堂 : 數學..
test,, 做數,,
吾識做叫主席提水,, waka*
之後兩堂最憎丫!!
中史& 地理*
today day F 所以早放,,
甘等埋cream就去康寧*
撞到 楠哥,,樂哥,,文哥!!
傾傾傾,, 玩玩玩 ,, 文哥比仆街仔劃花左隻手*
幾丁人系甘睇仔,,睇女Na..
文哥又話方同學搵我,,
我都吾識果戈方同學,, 勁o咀*
坐下行下甘又5點幾!
之後*
同cream,, 楠哥 ,, 樂哥 玩講真話!
waka,,
D問題勁吹漲,, 不過答晒*
玩完6點幾,, 同cream走人..
{ 還是喜歡你 ,, 偏偏沒親你 !! 等你forever*}
|
| 刊登時間:2006-10-17 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 中秋快樂唷* |
今朝同丫怡一班車出觀塘*
M記! 等CREAM..
第1,2堂 : 英文*
MISS CHAN 派月餅.. waka..
第4堂 : 中文*
MISS吳佢有佢講 .. 我地有我地傾 ..
第5堂 : 音樂*
又彈電子琴! MISS LEE 要我教人-0-
一堂就甘冇晒!!
放學NA..
等2B放學LA..
同SONIA去拎蛋糕*
頂!
街市多人到死囉,, 逼爆人!
整蛋糕果陣又火燒到wo.. CREAM都系丫*
蛋糕大戰丫,,
比人整到成身都系.. =3=..
之後去左洗頭,,吹頭*
5:30就走人!
等車果陣撞到小WIN,丫怡,KARY,MONEY*
同丫怡一齊返家!
夜晚出左街食飯*
玩到12:45返屋企..!
中秋快樂哇* |
| 刊登時間:2006-10-08 08:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 25 | »
|