| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| `◆眼淚就從沒1刻停止過﹍*'|, |
7點訓醒,, 起身
系M記等cream.. 見到cherie, 佢家姐 ,AR英
{晨早閱讀}冇左..
因為{特別時間}!
吹漲`P.S 我拎左書睇LO -.-
第2,3堂 :P.E
著冷衫五撚得wo... 又要記名..
test{籃球}
第4,5堂 : IS
test{電路}
kaka竟然冇溫都識*
第6堂 : English{302}
文哥話想買野飲..
冇人同佢一齊買,,,又話驚,,SO同佢一齊買囉*
第8堂: 中文
MISS吳叫我派野La..
AR華同我一齊派La..
全班就kai 晒.. 又話 : {好襯丫 .. 緋聞男女丫.. 面紅丫 }
真系完全吹漲*
放學`
同niki 放..
home La*
{ 為何偏偏放不底你 ??
S!U VI 無法做回自己`-*}
|
| 刊登時間:2006-12-08 08:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 23 日 星期四  |
| 你不是好情人 ?!` |
Day F*
同cherie ,, 英英,, AR琼 ,,cream 系M記!
搭小巴返學`
第1堂: english{302}
miss chan 罵人呢,,
第2,3堂 : 數學
做做做` 題目 {有D眼訓}
第4堂 : 中史
onon9甘過左1堂..
miss 吳都就快kai了..
第5堂 : 地理
miss so 寫寫寫` 問問問`
冇問我.. 吾洗罰抄 ..{kaka*}
lunch time`
食完野* 打排球*
kai左 .. 亂甘打.. 殺波打死你 ..{吹漲 -.-}
第7,8堂 : 中文
落左mmlc ..
玩針對,, {mmlc 哥哥罵人 }
驚.. 可怕的*
/\ /\ ..
放學`
同AR 楠..AR 樂 ..cherie.. AR琼.. AR雞..食M記
食完*
返屋企 玩心理測驗*
傾電話.. {傾左成戈鐘}
{ 開始害怕沒有你的保護,, 很溫暖 ,, 很喜歡你 } |
| 刊登時間:2006-11-23 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 25 | »
|