|
|
2009 年 8 月 18 日 星期二 微雨 |
好yEaH`  |
分類: bY喂蚊? |
好YeAh❤
柑日換到熊仔囉xD!
D幾日悶到莪死梗仔-___________-'
又沒出街W0`悶死..
(檸檬]又話.5得閒..
[牙琳)又去左美國❤
好悶牙!! 
|
我出爐既時間;> :2009-08-18 02:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 163 | »
|