|
|
| |
分類: 未分類 |
14thFeb,09
3點幾起左身.7點幾bath.8點幾with Bb出街.食野;
then去左株羅記唱k;3點幾with Bb bk hm-3-.
15thFeb,09
2點幾起身.5點幾沖涼.換3.出街;withBb出去搵鄧賓.
雞翼,Lei,mani.j0in then去睇戲.睇保持愛你. 套戲0kay lar.
之後去左睇3.再去鮮果人食野.10點幾bk hm.
我個bl0g又搞番公開.真無聊!-0-
|
| 發表時間:2009-02-16 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »
|