|
|
| |
分類: 未分類 |
13thFeb08;
琴晚1點幾醒左;之後都訓多左幾個鍾.
點幾.等玥放學.哈<3搭車番hm攞小小野.
再過玥h樓下搵佢.再行去信達.見到鄧賓n豬豬.
我with玥去dicso勁多人.行左陣街.買埋d 朱古力.
g0玥hm整朱古力;整到9點幾.係佢hm 食pizza.
12點幾走去搵Bb. -0- bk hm;
金日情人節;祝all 情人節快樂. 哈<3
我叫左玥比朱古力f0k;lei;雞翼.(希望你地中2 lar.ha;)
祝你地3個情人節快樂.
|
| 發表時間:2009-02-14 01:21 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 15 | »
|