|
暱稱︰ |[[*.ViηK°..__〃
性別︰ 女
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
自介︰ -`||`這 份 對 你 的 {愛} 將 永 遠 藏 在 我 心 裡,]′
__█"'*`?感 情 的 付 出 不 是 真 心 就 會 有 結 果 _,.:*
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
最新日誌
|
|
2006 年 7 月 3 日 星期一
 |
|
【屬於2E既開心``..】
 |
-
D1U```..今日1返到去就被肥郭捉"..=0="正一pk黎架,,乜9野都捉``....!!
行樓梯仲要整到隻腳....頂```好1un痛牙>v<"上到去[問答比賽],,我地攞第二牙``..
好唔抵lo..差一題咋```...頂""之後落左去,,跳繩比賽牙-0-"
開頭諗住腳痛唔玩咖`跟住都係玩左""開頭我地2個回合都係攞笫二咋```..
之後第三回合10人跳大繩牙,,miss chu同梁sir一齊跳wo..哈哈``..
我地跳左117下牙,,,超勁牙>0<"..`我地攞左第一牙``win左喇...好開心牙..
跳完繩超hot超攰牙``!!!!整個人散晒lor`
今日好好玩牙,,可以讀到2E超happy也-v-!!!!
|
|
刊登時間︰2006-07-03 05:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
w502 於 2006-07-04 12:44 PM 發表:
係牙`我都好想miss chu
做返我地班主任牙!!
係2E過得真係好開心牙```...
|
|
|
鄒珊 於 2006-07-03 07:44 PM 發表:
係咯...今日好開心>3<
好想下年都係miss chu教牙
不呢個機會唔大lo
仲有...希望2E同學可以一齊升3E啦
|
|