|
暱稱︰ |[[*.ViηK°..__〃
性別︰ 女
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
自介︰ -`||`這 份 對 你 的 {愛} 將 永 遠 藏 在 我 心 裡,]′
__█"'*`?感 情 的 付 出 不 是 真 心 就 會 有 結 果 _,.:*
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
最新日誌
|
|
2006 年 7 月 4 日 星期二
 |
|
傷心到盡頭``最後亦要忘記..!!!!
 |
-
4年了`..是我太蠢嗎``??在這段日我也曾經可以忘記你``...!!
愛上別人,,但在其中2年的日子也只是愛你1個-0-"?.
你跟我說的所有說話也是只會令我心痛,,,
你跟[她]鬧架,,我也只能說些安慰的說話`..
你每次說你和[她]的事情,,你也會很開心``...
而我也只能自己一個去聆聽你和[她]的事`@@
也許和你聊天是我唯1可以令我開心的事情``....
我和你``??也只是我一廂情願..```..=.="
等待..??我已害怕這兩個字``..
或者這就是愛一個人可以為他付出一切"..*
只要他覺得開心..自己怎樣也不重要`..!!
[愛一個人是不需要擁有,,只要他開心便足夠``!!]
這句說話真是很對...當你真心愛上他`
就是傷心的開始""..我愛他-0-"他永遠也不會知道``!!
這就是最好的結局`傷心的自己也不希望是佢``..
而我也會衷心祝福他``..希望佢得到快樂...!!!!
可以和你聊天我已覺得很足夠``..
因為你也會知道有我的存在`!!!!
|
|
刊登時間︰2006-07-04 08:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
w502 於 2006-07-05 10:40 AM 發表:
TO:小儀`
我都好想同佢講牙``..
但係佢只係當我係阿妹牙..!!
如果我真係講左,,,
甘我就係第3者牙```!!!
我唔想介入去佢地牙...!!
我唔想搞到甘牙,,
我真係好愛好愛佢牙``..
我都好想佢知道牙,,,
但係我唔想做第3者牙`..
我唔想去破壞佢地牙..!!
我都已經等左甘多年喇...
我唔介意再等下去喇```...
小儀 好多謝你甘關心我也..-0-"
我有你地班FD已經足夠喇``*
|
|
|
小儀` 於 2006-07-05 10:26 AM 發表:
死傻婆-V-"
中2佢就去NA`收收埋埋好好玩咩?!XD-]"
之前又叫我吾好放棄佢..你自己呢??!
你吾好話比我聽..同佢講聲[我等左你好耐啦"其實我好中2你架]"你講左起碼會舒服D呢`噓-0-大膽D吧!!!屎忽鬼-0-"
你都吾敢講MA??!我識既WING WING吾似咁細膽架啵-0-"嘿嘿"
想做1個[偉大"]的人麼?!太難了`XD-]
[幸福是自己爭取的..不是[等待]" "}
|
|
|
w502 於 2006-07-05 09:56 AM 發表:
TO:ARyukyuk
我以為可以忘記佢咖,,,
我都好想忘記佢牙`
但係我真係做唔到牙```..
當每次聽到佢講同條女D野,,
佢都係覺得特別好開心咖`!!!
我亦知道佢真係好鍾意佢條女牙...
而佢只係當我係阿妹牙>.<"
甘樣不如自己傷心都好過佢唔開心喇..
我只可以慢慢等待```..
|
|
|
w502 於 2006-07-05 09:48 AM 發表:
|
|
|
goodgood"你識講咁右點姐"
你做到咩"你真係只要佢開心你就開心??
真係咁牙"我就唔得loo"
我情願慢慢咁忘記佢好過loo"
做咩要令自己做到咁偉大"
做一個偉大既人唔容易嫁"
|
|
|
鄒珊 於 2006-07-04 09:20 PM 發表:
嘩..WING姐.
對寫呢D好有感情啵
唔見你讀書甘既????
|
|