暱稱︰ |[[*.ViηK°..__〃

性別︰ 女
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
自介︰ -`||`這 份 對 你 的 {愛} 將 永 遠 藏 在 我 心 裡,]′
 
__█"'*`?感 情 的 付 出 不 是 真 心 就 會 有 結 果 _,.:*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


   最新日誌

]'思念令我失去理智``...
好攰牙``!!
傷心到盡頭``最後亦要...
【屬於2E既開心``..】
好開心牙,,>0<...


 最新的5篇留言
]'思念令我失去理智``...
好攰牙``!!
傷心到盡頭``最後亦要...
【屬於2E既開心``..】
好開心牙,,>0<...


 我的好友

  2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天

!◆.,*'問題,,!

  • !◆.,*'問題,,!

    -1今日係幾號:3月2..

    -2有心理準備做呢100條未:梗有啦!!!!

    3最鍾意聽咩歌:好多wo

    4你有無潔癖:冇牙..

    -5鍾意ICQ定MSN多:Msn``

    -6用6個字形容你自己依家既心情:超唔開心.想喊

    7最後一次睇咩戲:唔記得了``=]

    8住係邊區:新界``

    9最想得到咩:錢錢錢錢錢錢同愛 *口*

    -10曾經愛過最衰既人:有xD"

    -11有無後悔愛過佢:wo

    -12有無想過幾時結婚:我想23!!!!

    -13你覺得最可怕既係咩:好多好多....

    -14識得最耐既朋友係邊個呢:映琴...君....好細已經識...

    -15如有識左幾耐:10幾年啦...

    16日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/w502

    -17最討厭的人或物:唔知牙....

    18屋企電腦係唔係廢既:都算係咖!!!!

    19最想多謝邊個:   映琴...君....

    -20近排有咩令你有好大壓力:因為「佢」

    -21有無得罪過人:有!!

    -22如果有得罪左邊個:我阿媽...

    -23用咩牌子既筆做功課:鬼知咩!!!!

    24做呢100條煩唔煩惱呀:煩就唔會拎黎玩啦....

    -25第一次拍拖係幾時:F1...

    -26記咩最叻:承諾.....

    -27有無講過粗口:經常!!!

    -28最討厭咩天氣:又熱又凍都唔鍾意=

    29最鍾意哪細理:唔知牙!!!.

    -30鍾意男定女:男人  我好正常的!!!!

    -31支唔支持同性戀:冇所謂..但我唔會1o,,,,,

    32最討厭的數字:4

    -33喜歡邊一類型既男性或女性:可愛..令仔..好玩...

    -34有咩秘密唔同人講:唔知牙..

    -36數出你最愛既朋友:君、映琴、雞、大佬風、Vicky、Bo、鄒珊、婉儀、珊、

    -38係唔係乖學生:梗係..哈哈.

    39依家幾歲:就17..老喇..

    -40數口叻唔叻:超屎!!!!

    -41去開邊間超級市場:冇所謂ge!!!

    -42你覺得你係咩人:普通人!!!

    -43口頭禪係咩:好憎你牙~!!!

    44怕唔怕黑: 超怕....><

    -45上網多數做咩:`MSN`

    46ICQ no.係咩:放係到...唔會理佢!!!!.

    47會唔會日日都打日記:唔會`

    48幾度先會開冷氣:熱未開囉!!!!!!!!

    -49偶像係邊個: 小豬!!!!!!!!!!!周杰倫!!!

    -50做左一半啦開唔開心:我而家好開心lo..

    51最喜歡哪一套動畫:千與千尋...

    -52細細個個時得唔得意:我唔知ar...

    -53有D咩古怪既習慣:冇咩留意wooooooooo!!

    54覺得自己尚算正常嗎:唔多正常looooooo

    -55做過最糯既事:係條街仆親........

    -55做過最糯既事:2E

    -57有咩事係你依家既人生轉淚點:唔知道``

    58ICQ HANG左你會點:唔玩!!!!!!!!

    -59有無呃過最愛既朋友:講冇你都唔信啦!!!

    -60最鍾意香港邊一到:屋企........

    -61最鍾意講既單字:屌...

    62最討厭咩戀情:拖拖拉拉..但自己又係甘>w<""

    -63鍾意睇邊一類型既戲:愛情..............

    64鍾意韓國定日本多D:日本`好想去牙!!!!!!!!

    -65點解鍾意呢個國家:靚掛..........

    66最怕既動物:蛇..........超怕xD"

    -67依家有咩目標:讀好D書..不過冇咩可能lo..............

    -68最想學習哪一種語言:學好D英文已經夠```

刊登時間︰2006-03-03 10:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天

"[▊°×*真的要忘記???

  • "[▊°×*真的要忘記???

    係呢段日子...我過得好辛苦牙!!!!我真係唔想甘牙,,,,,

    我點會變成甘咖....我真係好討厭自己呀,,,,!!我話過要忘記你咖!!

    點解我做唔到牙..點解你有事 我會心痛..會cry!!!

    你同我講既野..我會記得咖!!!你以為你要我走...我就可以忘記你.放棄你咩???

    你有事我係唔可以唔理咖..你之前係我最L0ve既人!!!!都係hurt得我最深既人,,!!!

    眼淚係唔可以帶走傷心...只會令我更難忘記[你..

刊登時間︰2006-03-02 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天

|■*]]我可以點牙!!!

  • |■*]]我可以點牙!!!

    其實你想點呀!!!我真係唔想咁牙....點解每次你鍾意打俾我就打呀..??

    我真係唔知你想點!!:唔通我擔心你有事..,,咁都有錯咩!!!!!

    你果晚,,講D野我真係好想知道係咪真咖....!!點解你次次都係甘呀!!!!

    我每次想忘記你,,,你都要甘做..令到更恨我自己...!!!為左你我真好攰好攰,,!!

    我而家只係想你無事....其他野都已經唔重要牙!!!!

刊登時間︰2006-03-01 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]