|
暱稱︰ |[[*.ViηK°..__〃
性別︰ 女
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
自介︰ -`||`這 份 對 你 的 {愛} 將 永 遠 藏 在 我 心 裡,]′
__█"'*`?感 情 的 付 出 不 是 真 心 就 會 有 結 果 _,.:*
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
最新日誌
|
|
2006 年 3 月 3 日 星期五
 |
|
!◆.,*'問題,,!
 |
-
!◆.,*'問題,,!
-1今日係幾號:3月2..
-2有心理準備做呢100條未:梗有啦!!!!
3最鍾意聽咩歌:好多wo
4你有無潔癖:冇牙..
-5鍾意ICQ定MSN多:Msn``
-6用6個字形容你自己依家既心情:超唔開心.想喊
7最後一次睇咩戲:唔記得了``=]
8住係邊區:新界``
9最想得到咩:錢錢錢錢錢錢同愛 *口*
-10曾經愛過最衰既人:有xD"
-11有無後悔愛過佢:冇wo
-12有無想過幾時結婚:我想23!!!!
-13你覺得最可怕既係咩:好多好多....
-14識得最耐既朋友係邊個呢:映琴...君....好細已經識...
-15如有識左幾耐:10幾年啦...
16日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/w502
-17最討厭的人或物:唔知牙....
18屋企電腦係唔係廢既:都算係咖!!!!
19最想多謝邊個: 映琴...君....
-20近排有咩令你有好大壓力:因為「佢」
-21有無得罪過人:有!!
-22如果有得罪左邊個:我阿媽...
-23用咩牌子既筆做功課:鬼知咩!!!!
24做呢100條煩唔煩惱呀:煩就唔會拎黎玩啦....
-25第一次拍拖係幾時:F1...
-26記咩最叻:承諾.....
-27有無講過粗口:經常!!!
-28最討厭咩天氣:又熱又凍都唔鍾意=
29最鍾意哪細理:唔知牙!!!.
-30鍾意男定女:男人 我好正常的!!!!
-31支唔支持同性戀:冇所謂..但我唔會1o,,,,,
32最討厭的數字:4
-33喜歡邊一類型既男性或女性:可愛..令仔..好玩...
-34有咩秘密唔同人講:唔知牙..
-36數出你最愛既朋友:君、映琴、雞、大佬風、Vicky、Bo、鄒珊、婉儀、珊、
-38係唔係乖學生:梗係..哈哈.
39依家幾歲:就17..老喇..
-40數口叻唔叻:超屎!!!!
-41去開邊間超級市場:冇所謂ge!!!
-42你覺得你係咩人:普通人!!!
-43口頭禪係咩:好憎你牙~!!!
44怕唔怕黑: 超怕....><
-45上網多數做咩:`MSN`
46ICQ no.係咩:放係到...唔會理佢!!!!.
47會唔會日日都打日記:唔會`
48幾度先會開冷氣:熱未開囉!!!!!!!!
-49偶像係邊個: 小豬!!!!!!!!!!!周杰倫!!!
-50做左一半啦開唔開心:我而家好開心lo..
51最喜歡哪一套動畫:千與千尋...
-52細細個個時得唔得意:我唔知ar...
-53有D咩古怪既習慣:冇咩留意wooooooooo!!
54覺得自己尚算正常嗎:唔多正常looooooo
-55做過最糯既事:係條街仆親........
-55做過最糯既事:2E
-57有咩事係你依家既人生轉淚點:唔知道``
58ICQ HANG左你會點:唔玩!!!!!!!!
-59有無呃過最愛既朋友:講冇你都唔信啦!!!
-60最鍾意香港邊一到:屋企........
-61最鍾意講既單字:屌...
62最討厭咩戀情:拖拖拉拉..但自己又係甘>w<""
-63鍾意睇邊一類型既戲:愛情..............
64鍾意韓國定日本多D:日本`好想去牙!!!!!!!!
-65點解鍾意呢個國家:靚掛..........
66最怕既動物:蛇..........超怕xD"
-67依家有咩目標:讀好D書..不過冇咩可能lo..............
-68最想學習哪一種語言:學好D英文已經夠```
|
|
刊登時間︰2006-03-03 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 2 日 星期四
 |
|
"[▊°×*真的要忘記???
 |
-
"[▊°×*真的要忘記???
係呢段日子...我過得好辛苦牙!!!!我真係唔想甘牙,,,,,
我點會變成甘咖....我真係好討厭自己呀,,,,!!我話過要忘記你咖!!
點解我做唔到牙..點解你有事 我會心痛..會cry!!!
你同我講既野..我會記得咖!!!你以為你要我走...我就可以忘記你.放棄你咩???
你有事我係唔可以唔理咖..你之前係我最L0ve既人!!!!都係hurt得我最深既人,,!!!
眼淚係唔可以帶走傷心...只會令我更難忘記[你.. |
|
刊登時間︰2006-03-02 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 1 日 星期三
 |
|
|■*]]我可以點牙!!!
 |
-
|■*]]我可以點牙!!!
其實你想點呀!!!我真係唔想咁牙....點解每次你鍾意打俾我就打呀..??
我真係唔知你想點!!:唔通我擔心你有事..,,咁都有錯咩!!!!!
你果晚,,講D野我真係好想知道係咪真咖....!!點解你次次都係甘呀!!!!
我每次想忘記你,,,你都要甘做..令到更恨我自己...!!!為左你我真好攰好攰,,!!
我而家只係想你無事....其他野都已經唔重要牙!!!! |
|
刊登時間︰2006-03-01 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | » | |