【+*◆很想要求 你會三更半夜陪著我°°[]
然而我怕,,我的聲音你已聽得太多`]
*--[[就算你愛上了【她】人,我也單戀你一生
我話過一生一世就係一生一世`'....
絕 不 反 悔,,"
03032006 ..00: 25..
Diary"
唉,,
今日係初賽的最後一日了,,
我地信義...
都輸左比忠孝..
>"<
好唔開心..
完場的時候..
仲喊左出黎添牙,,
真係好唔開心,,
不過我知道..打個d人仲唔開心過我..
佢地打得好好架,,
仲好比心機..
不過都係輸,,
不過希望佢地唔好咁唔開心啦,,
因為佢地已經好好盡力去打架喇,,
你地又唔係冇付出,,
所以..
你地係尼個日到,,
準備..
決賽唷"::
加油加油...
所有代表信義出賽的社員..
加油..
努力牙,,
不論..
輸還是贏..
又算輸了都應開心..
因為你地為社付出過...
大家要開開心心唷""
老公"
我愛你唷"*
我話過一生一世就係一生一世,,
就算係愛上了她人,,
我亦會單戀你一生,,,
我說過要你快樂,,""
你也要記住自己所說過的東西唷*
°*我相信 找不到有比你更好的人 \'*!;,×
◆,;\'.你心裡理想情人是幾分 是否也會有我的份*,,]|
By:緩*
*尊重板權.請勿抄襲
|