今日無無聊聊地過..
都唔知有咩好做,,
係12點個陣過左屯門,,
過到開電腦啦,,
之後即刻online*
之後點知多就多人on喇,,
不過有好多人都唔係away就na))
衰,,悶到我爆牙,,
好悶牙,,
之後有人個add我啦..
咁我就同佢傾啦,,
之後整我個日記,,
點知有個人話旌黎洗機喎,,
妖..
搞到我個日記都唔知點好,,
搞一D唔搞一D,,
真係丫,,
等到9點幾佢先整番哂d野比我,,
我米要繼續整我個日記囉,,
整下整下,,
整到成點幾自可以訓牙,,
不過好開心牙,,
係我整的其間,,有人陪我,牙,,
哈,XDDDDDD*
|