雖然係星期六,,仁係我都要番學牙,,,
我個間學校係有長短週架,,
不過琴日唔係長週牙,,
係番學校幫老師手,,
12:45番到學校,,
等到1點鍾之後就見到老師,,
之後老師叫我畫一枝1D班的旗呢,,
咁個個都知我畫畫係好唔點咖麻,,
但老師又一定要我畫,,
咁我就好無奈咁攞黎畫喇,,
畫左DD之後第二個班主任就黎左喇,,
之後就帶我地遊一之學校,,(因為我地一陣要帶 D家長遊牙)..
咁D家長2:15就會黎到架啦,,
老師帶我地遊就遊到2:05到啦,,
咁我仲要畫班旗喎,,
咁15分就要招呼D家長,,所以個班旗就............
之後帶完D家長遊之後就去左禮堂,,
去完番房,,之後就聽老師講野啦..
我地聽完之後,,就落左飯堂個到,,有一隻「全體乳豬」牙,,
哈,,唔只添牙,,仲有2隻鵝,, 一D燒未的食物,,仲有好多野飲,,香檳,,仲有水果,,
嘩,,原來最後的活動係唔知咩開幕唔知咩牙,,
所以就有咁多囉,,
完左黎個活動已經係5點幾喇,,
我就好快咁番左屋企,,
因為今日會同老豆同家姐去元朗的「板門店」慶祝生日牙,,
嘻,,今日真係好開心架,,
我地去到板門店的時候,,得好少人渣,,
所以就好舒服,,
我地坐底左之後,,攞左好多好多野食牙,,
之後食完就番左屋企喇,,
哈,,太開心喇,,,,
|