Title2008大肆回顧(節錄)                      
Date ●30-12-2008
分類︰以字抒情

  話咁快就到左年尾,08年眨眼就過左去(雖然仲未過),我都趁哩個時間回顧返哩一年所做過既事,同埋事情既得失。嗯,08年對中國就黎當然係大事,對我亦如是,因為哩一年係我人生第18個年頭,成為大人既一年,當然要珍而重之。

  睇返以前打既日記,回味下08年既甜酸苦辣。

一月

.係年頭,唔記得受過咩刺激黎,話過唔會再寫blog。具體係咩事情,真係唔記得左。我好成功咁,四個月內都無再更新過任何一篇blog。

.隨住唔寫blog,我既日記簿既字數就不斷咁上升。

.去左第二間中學度拎獎

二月

.新年過後,我終於夠錢換電腦。新電腦既感覺特別唔同,以前好多做唔到既野,依家都做到。

.服役七年既舊電腦退下火線,話哂部腦都由小六陪到我上中六,好唔捨得。

.中六上學期成績發放,好感觸,好矛盾。

.二月至三月沉迷於電腦遊戲。

三月

.收到一份遲黎左半年既生日禮物。

.辯論比賽,第一次辯論糊里糊塗就送左比人。辯論比賽前既準備,真係消耗左好多心血,搵完大量資料仲要度犒,度兩份,主辯加結辯。度完仲要諗埋對方既論點,隊員交換手犒,再修訂,無任何人幫,無提示,完全由自己搞掂。工作量應該同通識同學既報告唔會差太遠。不過,我都從兩位隊員身上學到好多野,哈哈。可惜最後佢地未能發揮愛情的力量啊。

.社際象棋比賽,臨出場搵左小堅代我。

四月

.獨自趕工公民教育組的展板,3日後完成一粗製濫造的成品。

.21日,睇返日記簿先至知道我會寫返blog就係哩件事,完全為左一個人而寫。

.22日,開始寫返blog了,而且是大量咁寫,唔似以前隔成個星期,半個月先寫一篇。

.與人有承諾。(很輕易辦到的,可是至今還未做到)

.明白無知反而係件好事。

.參加飛行棋比賽,首輪不戰而勝,次輪不戰而敗。

.第二次考會考英文科。

五月

.忙歷史學會事務,話說我哩個會長都幾得閑,半年都係掛名。不過就算有野做,都非常歡樂,無後悔加入。

.因為食糖比人捉左去留堂,恥辱。

六月

.去左睇火星人畢業演出。震撼,非演出震撼,係我既聯想震撼。

.首嘗有家歸不得滋味。

.體會到知人口面不知心。

七月

.知道上屆高考生成績驚人地好,我因為咁發奮左幾日。

.主持中四基本法問答比賽,係老師同我皆hea之下,搞到個比賽無哂氣氛兼極度混亂。

.係日記度玩文字遊戲,應該無人會發現。

.充滿基味既迪士尼之行。

.北京,難忘既回憶。

.金句"晚飯的地點雖然悶熱,卻比不上我對她的熾烈。"大量金句係北京8日湧出,的確有d肉麻。

八月

.第二次會考放榜,同第一次好唔同,完全唔關心拎咩成績,反正焦點係高考。

.18歲生日,人生走到第18個年頭,好似仲係一事無成。比唔到咩野人,無貢獻。

.開始有跑步既習慣。

九月

.開始有去自修室既習慣。

.過左個好gag既中秋節。

.逐漸感受到讀書既壓力。

十月

.開始將注意力放在高考上,會唔會遲左d呢?

.Jupas選科煩惱左一段時間。

十一月

.參加優秀學生選舉,落選,開心。

.開始諗將來既道路,有幾個方案出爐。

十二月

.當初既動力消失,無咩心情寫blog。

.頒獎禮,反思。

.係blog度寫左好多我對各方面事物既感受。

.再次感受到別人既熱情。

.月尾與家人進行08年第首次家庭活動。

 

 

  一路打,發現我既08年發生左好多重要事,有d,仲可以話改變左我既思想,行為,甚至人生。黎到08年尾聲,我展望09年會過得無悔無恨。


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


C 於 2009-01-06 03:57 PM 發表:
應該無錯既話見到既T0T~
我同你既朋友關係由9月開始~
得3個月估@.@
斷估都估到既=0=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C 於 2009-01-05 04:05 PM 發表:
還是看不見t0t"到底有無的..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我習慣說話不會太直接
你慢慢猜吧
Posted at 2009-01-05 11:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C 於 2009-01-01 11:35 PM 發表:
我有份咩??
我想我近視又深了!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能吧
Posted at 2009-01-05 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kfchow 於 2009-01-01 12:45 AM 發表:

稀客黎搵你喔
仲記唔記得我?
2009~高考加油
押韻囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,當然記得你勒
好耐無見
高考我會努力,多謝
Posted at 2009-01-05 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C 於 2008-12-30 02:00 PM 發表:
仲有我呢!!!>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實有的
Posted at 2009-01-01 01:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miki 於 2008-12-30 10:34 AM 發表:
7月仲有我地三個去街!!!!!好重要ga..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,真係好重要
所以我會記係心度唔會記係blog度
Posted at 2009-01-01 01:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed