返左去睇下阿婆有冇事.應該過唔到今個月掛
要黎始終要黎(d語氣咁老積既?)
2005-11-06 11:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles