今朝落水池唔見傻佬羲,以為佢死左。走左去搵火星人先。
高佬仲係冇到。
返到學校突然見到佢,
仲以為佢番生tim...:)
之後又好悶冇過左一日。
補習d野難到痴線..
成日10分入面攞得果1,2分搞到我好有挫折感:(
桑巴D BoOm bOoM
2005-11-22 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Profile
Calendar
Categories
Articles