分類︰日常生活
今日去左旅行..
7點4起身,之後神速刷牙
洗頭,洗面,食面包,jei頭
拿拿聲換完衫就返學~
返到去見到d人著到得死咁有型 
好羨慕tim 
坐左唔知幾耐車先去到石澳
去到又冇野玩喎...我 個悶字
不過都同d人玩下閃避球...
玩玩下又比囂張佬叫我去食飯
咁q早食佢條命咩-.-
叫佢等12點先去食,佢又好唔滿意咁走左
一到12點正佢即刻走過黎搵我,,
真準時,叫埋傻佬羲加個光哥就去左一間唔知乜q野店食
d野貴到痴跟,,
帶過去既錢全部都用哂/.\
唔好去搶?
又玩到1點9就去集隊,梗係覺得今次旅行既時間好短
又過坐唔知幾多個鐘車程...火星人訓緊果時我幫佢影左張"睡姿"A_A
返到學校..等埋傻佬羲就回家..
訓晏覺--食飯--沖涼--有人賴尿-0-"--補習--回家--訓
|