分類︰X後感
人無聊起上黎,可以乜都搞一餐
早排夜晚遲瞓,可以太攰關係,訓著無耐就發個左個惡夢
都成年幾未試過發惡夢軋醒
早幾次半夜驚醒之後,瞓唔返就當然架勒
又唔想眼望天花板發呆,通常都會揀打機打到天光,等到攰時再上返床瞓過
但係今次見半夜醒,玩電腦又似乎太單調
眼見頭先個惡夢仲記憶猶新,心又有餘悸,再瞓只會發多個惡夢
索性攝高枕頭,分析下頭先個惡夢有咩犯駁同唔合邏輯既地方
諗下諗下又搵到5,6個唔合理之處
最後仲無聊到玩結案陳詞,證明比自己睇所有野都係假既,唔洗再嚇自己
一個青少年發個夢都可以做D咁無聊既事
都係因為無工作,無節目,無目標,無金錢既關係
|